صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان خبر داد:

راه‌آهن همدان- سنندج در دستور کار ویژه سازمان برنامه و بودجه کشور

راه‌آهن همدان – سنندج در دستور کار ویژه سازمان برنامه و بودجه کشور قرار گرفته است و در این راستا به منظور بررسی دقیق وضعیت این راه‌آهن، نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان کردستان سفر می‌کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، بهرام نصراللهی‌زاده رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان با اعلام این خبر گفت: محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور بررسی دقیق وضعیت راه‌آهن همدان – سنندج روز پنجشنبه ۳۰ دی به استان کردستان سفر می‌کند.
وی افزود: بازدید زمینی از تمام مراحل اجرای پروژه راه‌آهن در مسیر شهرهای همدان – قروه – دهگلان و سنندج هدف اصلی سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان کردستان است.
نصراللهی‌زاده اضافه کرد: تکمیل پروژه‌های راه‌آهن در کشور از اولویت‌های لایحه بودجه سال ۹۶ بوده و به همین منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور شخصاً از روند اجرای پروژه راه‌آهن همدان – سنندج بازدید می‌کند.
به گفته نصراللهی‌زاده در لایحه بودجه سال ۹۶ اعتبارات خوبی برای تکمیل این پروژه پیش‌بینی شده و امید آن می‌رود بعد از بازدید معاون رئیس‌جمهور و تخصیص اعتبارات بیشتر روند اجرای پروژه تسریع یابد.