صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

بستر کارآفرینی زنان در استان قزوین فراهم شود

مریم بیدخام در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه «توانمندی بانوان» در قزوین که در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در قزوین در ایام دهه فجر امسال برگزار خواهد شد که دستگاه‌های اجرایی مربوط باید مشارکت جدی داشته باشند.
به گزارش کسبو کار نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، وی بیان کرد: توجه به اشتغال بانوان و کارآفرینی آنها در عرصه‌های مختلف باید در اولویت قرار گیرد به طوری زن علاوه بر حضور فعال در سطح جامعه به امورات منزل و تربیت فرزندان نیز بپردازد و این مهم باید در دستور کار مسئولان استان قزوین باشد.
بیدخام تصریح کرد: بیکاری برای جامعه معضلات و آسیب‌های اجتماعی بسیاری در پی دارد که به همین منظور باید کارآفرینی و اشتغالزایی مهم‌ترین اولویت در کشور و استان قزوین باشد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین خاطرنشان کرد: کارآفرینی و توسهه تولیدات داخلی در افزایش صادرات و عرضه محصولات در بازارهای جهانی اثرگذار است و افراد در این زمینه باید ایده و خلاقیت‌های جدید داشته باشند.
وی ادامه داد: زنان در واقع سرمایه‌های اقتصادی و تولیدی کشور هستند که متاسفانه با ایجاد محدودیت‌های نابه جا از این سرمایه غفلت شده و جامعه از استفاده از این ظرفیت محروم مانده است.
بیدخام عنوان کرد: تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط بانوان کشور امری حائز اهمیت بوده که باید بستر حضور فعال این قشر در جامعه فراهم شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین بر افزایش برگزاری نمایشگاه‌های مختلف با محوریت زنان جامعه تاکید کرد.