صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

در جلسه پدافند غیرعامل شهرداری ساری با رابطین شهرداریهای مناطق و سازمانها مطرح شد:

استفاده از همه ظرفیت های شهرداری مرکز استان در گسترش فرهنگ پدافندی در سطح شهر

هفتمین جلسه پدافند غیرعامل شهرداری ساری با شرکت رابطین شهرداریهای مناطق و سازمانها در سازمان عمران شهرداری ساری برگزار گردید.

به گزارش کسب و کار نیوز در این جلسه کمال آقامیری مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ساری ضمن سخنانی با اشاره به اهمیت پدافند غیر عامل در ساختار مدیریت شهری گفت:همه ما عضو مجموعه بزرگ شهرداری ساری هستیم و با درک درست پدافند غیر عامل همواره تلاش داریم برای کاهش آسیب پذیری این مهم را در بحث عمرانی و شهرسازی بکار بندیم.
وی افزود: سازمان عمران شهرداری ساری با توجه به بهره مندی از نیروهای متخصص در حوزه راهسازی و آزادسازی حریم و معابر عمومی و داشتن نیروهای توانمند فنی و ناوگان بزرگ لجستیکی و با نگاه ویژه به مقوله پدافند غیر عامل نقش موثری در شرایط بحرانی استان داشته است.
آقامیری ادامه داد: رعایت الزامات زیربنایی در پروژه های عمرانی در راستای پدافند غیر عامل و لحاظ کردن مبانی این نوع از پدافند در اجرای پروژه های عمرانی زیربنایی از ضروریات است.
در ادامه این جلسه جواد نیکزاد دبیر پدافند غیر عامل شهرداری ساری نیز در سخنانی با تقدیر از همه رابطین پدافند که همواره پرتلاش بوده اند گفت: سازمان عمران شهرداری که از متولیان پروژه های عمرانی شهر است همیشه در بحرانها در خط مقدم بوده و با تجهیز و ساماندهی ماشین آلات و لجستیک خود خدمات موثری را در حوادث غیر مترقبه ارائه نمود.
نیکزاد گسترش و لحاظ پدافند غیر عامل را در تمامی پروژه های عمرانی شهری از مهمترین اقدامات شهرداری دانست و خاطر نشان کرد: این اقدامات  حاصل بررسی های کارشناسی  در همه زمینه هاست.