صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

نشست ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه ریزی و توسعه استان

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه ریزی و توسعه استان حضور یافت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از "مرتضی دارایی" در این نشست گفت : عزم دولت تدبیر و امید در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و خودکفایی کشور برای احیا و فعال سازی صنایع خرد ، کوچک و متوسط بسیار جدی است  در این راستا شرکت شهرکهای صنعتی استان آمادگی لازم برای حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران داخلی و خارجی را دارد.
دارایی افزود : اقتصاد مقاومتی باید در شهرکها و نواحی صنعتی استان نیز نمود پیدا کند و ما همه مکلفیم در جهت خدمت رسانی به صنعتگران و تولید کنندگان هر چه در توان داریم در طبق اخلاص قرار دهیم.
وی اظهار کرد : امروز صنعتگران ، جهادگران جبهه اقتصاد مقاومتی و عاشقان خدمت به مردم هستند و شرکت شهرکهای صنعتی ایلام با ایجاد بستر مناسب در تمامی نقاط این استان ، زمینه سرمایه گذاری برای این عزیزان را فراهم نموده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلامتاکید کرد : در راستای اشتغال زایی و توسعه ی پایدار ، واگذاری اراضی در شهرکها و نواحی صنعتی استان جهت جذب سرمایه گذار از تسهیلات ویژه ای برخوردار است.
دارایی گفت : پتانسیل های موجود در شهرک ها و نواحی استان و ورود سرمایه گذاران خارجی و داخلی ، نویدبخش آینده ای روشن برای شکوفایی و رونق اقصادی و اشتغال جوانان این استان است.
نشست ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه ریزی و توسعه استان با حضور وزیر جهاد کشاورزی ، استاندار ایلام ، معاون ایشان ، برخی از مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران شهرستان های ایلام در محل سالن جلسات شهید رجایی استانداری برگزار گردید.