صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

نودانشجویان دانشگاه تربیت مدرس «کارآفرین» تربیت می‌شوند

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس از برگزاری دوره‌های کوتاه مدت کارآفرینی برای دانشجویان تازه‌ وارد این دانشگاه خبر داد و گفت: این دوره‌های کوتاه‌مدت برای دانشجویان جدید الورود همه مقاطع دانشگاه برای تربیت دانشجوی کارآفرین برگزار خواهد شد.
به گزلرش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، دکتر مختار جلالی با اعلام این مطلب اظهار کرد: یکی از مهم ترین برنامه‌های آموزشی دانشگاه تربیت مدرس این است که برنامه ریزی‌های جدی به منظور پذیرش بهتر دانشجویان وروی سال ۹۶ را بکار بگیرد، در این راستا برگزاری دوره‌های کوتاه مدت زبان انگلیسی برای دانشجویان خارجی برنامه ریزی شده است که از سال آینده اجرایی می شود.
وی در ادامه تصریح کرد: برگزاری دوره های کوتاه مدت کارآفرینی مختص دانشجویان ورودی جدید(نودانشجویان) دانشگاه تربیت مدرس از دیگر برنامه های آموزشی این دانشگاه است که برای تمامی دانشجویان کلیه مقاطع به خصوص دانشجویان رشته ها علوم زیستی نظیر بیوتکنولوژی از سال آینده برگزار می کند.
معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس در پایان خاطر نشان کرد: از مهم ترین اهداف برگزاری دوره های کوتاه مدت کارآفرینی برای دانشجویان ورودی جدید دانشگاه تربیت مدرس این است که دانشجویان بتوانند دانش کسب شده در دانشگاه را به فناوری، مهارت و محصول تبدیل کنند و بعد از فارغ التحصیلی توانایی راه اندازی و تاسیس شرکت‌های دانش بنیان را داشته باشند.