صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

در سه‌ماهه سوم امسال اتفاق افتاد:

افزایش چشمگیر روند فعالیت گروه نظارت عالیه اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی

بنا بر اعلام مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، روند فعالیت گروه نظارت عالیه این اداره کل در سه‌ماهه سوم امسال افزایش چشمگیر داشته است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، مجتبی قادری گفت: یکی از حساس‌ترین تکالیف اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، نظارت مستمر بر ساخت‌وسازها از طریق گروه نظارت عالیه این اداره کل است.
وی افزود: در راستای اجرای ماده ۳۵ قانون نظام‌مهندسی و کنترل ساختمان در سال جاری با توجه به اهمیت موضوع و تأکیدات مجید شارقی مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی، گروه نظارت عالیه فعالیت خود را تشدید و تقویت نموده به نحوی که طی دوماه گذشته نسبت به بازدید سرزده و موردی از بیش از ۲۸۳ مورد پروژه ساختمانی در شهرستان‌های مختلف به مجموع متراژ افزون بر ۱۶۰ هزار مترمربع اقدام شده است.
مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی اضافه کرد: در همین رابطه رسیدگی و کنترل صلاحیت و ظرفیت مهندسین عضو سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان از دیگر اقدامات گروه نظارت عالیه در سال جاری بوده است که در راستای کنترل کیفی ساخت‌وسازها به صورت مستمر انجام می‌پذیرد.