چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

آغاز نظرسنجی مردمی برندهای محبوب

رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره برند محبوب از شروع چهارمین دوره این نظرسنجی گسترده مردمی برای انتخاب برندهای محبوب مردم خبر داد و گفت: در پی اعلام رسمی برنامه های «جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان»...
نظرسنجی این رویداد بزرگ مردمی از 25 آذرماه سال 1395 شروع شده و به مدت 60 روز ادامه خواهد شد.
دکتر محمد ناطق ضمن اشاره به برگزاری موفق سه دوره نظرسنجی برندهای محبوب در سال های گذشته از برنامه های گسترده اطلاع رسانی این جشنواره خبر داد و اعلام کرد: در این نظرسنجی، هواداران و مشتریان وفادار هر یک از برندها، ضمن اعلام حمایت و رأی دادن به برندهای محبوب خود، زمینه انتخاب این برندها را به عنوان برند محبوب بازار ایران فراهم خواهند آورد.
ناطق اضافه کرد: این جشنواره به عنوان یک رویداد بزرگ ملی توسط شرکت فناوران نواندیش ویژن و با مشارکت و حمایت جامعه علمی، سازمان ها و نهادهای مرتبط و رسانه ها برگزار می شود.
در ادامه هادی اسدی، رئیس کمیته اجرایی جشنواره ضمن اشاره به نتایج ارزشمند برگزاری این نظرسنجی در سال های گذشته عنوان کرد: در سال جاری نیز برندهای محبوب مردم، پس از انجام نظرسنجی گسترده مردمی که در بستر اصلی ابزارهای دیجیتالی، در گروه های مختلف کالا و خدمات مصرفی مورد نیاز اقشار جامعه انجام خواهد شد، پس از انتخاب مردم در نهایت طی مراسمی در هفته اول اردیبهشت ماه سال 1396 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما معرفی خواهند شد.
قابل ذکر است سایت رسمی جشنواره به آدرس www. IranTopBrands. org   به عنوان پایگاه اصلی اجرای نظرسنجی و نیز اطلاع رسانی اخبار جشنواره مورد استفاده خواهد بود.