صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

دومین دوره آواکمپ آواتک شروع شد

مراسم خوشامدگویی به ورودی‌های دوره دوم آواکمپ امروز در مرکز شتاب‌دهی آواتک برگزار شد. در این مراسم ایران سیدرئیسی، مدیر برنامه‌های آواتک توضیحات مختصری در رابطه با مجموعه برنامه‌های آواتک در دوره جدید آواکمپ ارایه کرد.
به گزارش روابط عمومی آواتک سید رئیسی گفت: آواکمپ یک برنامه دو ماهه برای شتابدهی استارتاپ‌هاست که هر سال  چهار دوره برگزار می شود. طی این برنامه آواتک فضای کاری، مربیگری و آموزش برای استارتاپ‌ها فراهم می کند.
 
این برنامه طوری طراحی شده است تا استارتاپ‌ها با کمک آن بتوانند مدل کسب و کار خود را اعتبارسنجی کنند، مشتریان خود را بهتر بشناسند، درک بهتری از بازار و استراتژی ورود به آن به دست آوردند، محصول خود را بهبود بخشند و تیم خود را بسازند.
 
همچنین استارتاپ‌ها در مورد ارائه به سرمایه گذار و اصول اولیه جذب سرمایه آموزش می بینند.
 
برنامه با صحبت‌های محسن ملایری، مدیرعامل آواتک و خوشامدگویی به آواکمپی‌ها ادامه پیدا کرد. همچنین اعضای تیم آواتک به تیم های کارآفرین معرفی شدند و تیم ها در جریان برنامه‌های هفتگی و جلسات آتی خود قرار گرفتند.
در این مراسم همچنین محمد رشیدی، فرزاد حقیقت، ابراهیم اسکندری پور، مهرشاد موسی‌ خانی و وحید کریمانه از بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌های فرانش، ایزی‌پز، نظربازار، بوتیک و فول‌فکر، از چرخه‌های پیشین شتابدهی آواتک ،در مورد تجربیات خود با تیم‌ها صحبت کردند.
سجاد بهجتی و کاوه یزدی‌فرد از مربیان آواتک هم در حوزه‌های تخصصی خود در مورد چگونگی استفاده از تجربیات مربی‌ها سخنرانی کردند. در انتهای مراسم تیم‌ها پس از مستقر شدن، در یک عصرانه خودمانی با یکدیگر بیشتر آشنا شدند.