صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

نام گذاری عجیب محصول جی ام در استرالیا

تقریبا عادت کرده ایم به روش جنرال موتورز در فروش محصولاتش در سراسر جهان آن هم با نام های مختلف اما این بار قضیه کمی گیج کننده است و شورولت کروز امریکایی ساخت کره جنوبی تحت نام اوپل و برند هولدن وارد استرالیا می شود.
امسال طیف محصولات هولدن رو به توسعه رفته و نسخه جدید سدان آسترا نیز به آن اضافه شده است. حالا برند استرالیایی هولدن با هاچ بک استرا که بر پایه اوپل آسترا K ساده و کوپه ساخته شده عرضه می گردد.
 
هولدن آسترای جدید که همان شورولت کروز است خارج از ایالات متحده ساخته می شود و پس از مونتاژ در کارخانه های کره جنوبی به بازار استرالیا وارد می شود. البته نبایستی این نکته را فراموش کرد که آسترای جدید از نسخه قبلیش بسیار سرتر است و ساخت آن بر روی پلتفرم کاملا جدید کروز باعث راحتی بیشتر و فرمانپذیری بهترش شده است علاوه بر این خودروی فوق دارای امکانات بیشتری است.
 
هولدن هنوز جزئیات موتوری این محصول از سوی هولدن اعلام نشده ولی گمان می رود که موتور آن مشابه نسخه امریکایی باشد. خودروی فوق دارای چراغ های LED دید روز، رینگ های آلیاژی، صفحه نمایشگر 7 اینچی و دوربین دید عقب است. عرضه سدان آسترای جدید از ماه مه سال جاری در استرالیا آغاز می گردد.