صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرکل بنیاد شهید ایلام؛

خدمات هوشمند، نوین و ارزشمند شبکه پست،گامی مهم در راستای تحقق دولت الکترونیک است

رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام، در دیداربا گله داری سرپرست پست استان تصریح کرد:خدمات،هوشمند، نوین و ارزشمند شرکت پست در استان گامی مهم در راستای تحقق دولت الکترونیک است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان،روز شنبه بیست و پنجم دیماه جاری،درراستای همکاریها و تعاملات فی مابین،رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با گله داری سرپرست پست استان دیدار و کفتگو کرد.
دراین دیدار رستمیان با بیان نقش و اهمیت خدمات ویژه،نیابتی و الکترونیکی پست و همچنین تعامل مؤثر و سازنده با سایر دستگاههای اجرایی،خواستار همکاری و مساعدتهای بیش از پیش این شبکه در جهت ارائه انواع خدمات الکترونیکی تحت وب به خانوارهای تحت پوشش این نهاد(شهدا و جانبازان) در استان شد.
وی ضمن ابراز رضایت از برون سپاری و واگذاری انواع خدمات بنیاد شهید به پست استان، ازفعالیت های آسان،ارزان و ارزنده این شبکه در جهت رضایتمندی بیشتر مردم یاد کرد و افزود:انتظار میرود که با مشارکت و همکاری مسؤلین پست استان در راستای کاهش مراجعات حضوری و همچنین هزینه های سربار خانوارها بتوان گامهای مؤثری را در این زمینه برداشت.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان عنوان کرد: با مهندسی کردن فرایندهای خدمات قابل ارائه بیش از بیست نوع خدمت نیابتی این نهاد در قالب سرویس های الکترونیکی تحت وب و در جهت بالا بردن سطح رضایتمندی خانوارهای تحت پوشش به پست استان واگذار خواهد شد.
سرپرست پست استان نیز با اشاره به توانمندی ها و قابلیت های شبکه پستی در سه بستر فیزیکی،الکترونیکی و مالی درکشور نسبت به معرفی انواع سرویس های نوین  و خدمات پستی در شبکه،خدمات ویژه شهروندی(پست تلفنی193)توزیع اخطاریه های تسهیلات بانکی متقاضیان،دریافت و ارسال امانات تجاری در سریعترین زمان ممکن با توجه به راه اندازی خط مبادله مستقیم و شبانگاهی ایلام به تهران و بالعکس،تبلیغات فیزیکی مؤثر در  فضاهای پستی،وب سرویس کد پستی ده رقمی،خرید و فروش اینترنتی و تجارت بین الملل در بستر الکترونیک و لزوم استفاده خریداران از شبکه های شتاب بانکی برای این امر،مطالبی را عنوان کرد و افزود:امیدواریم که با انعقاد تفاهم نامه های فی مابین کاری و انجام کیفی و مطلوب خدمات نیابتی زمینه های برقراری هر چه بیشتر اینگونه تعاملات را در استان با مشارکت دستگاههای اجرایی فراهم نمود.
گله داری باتشریح کامل پروژه GNAF در سطح کشور توسط شرکت پست،بکارگیری و استفاده از بانک های اطلاعاتی پست را بهترین عامل راستی آزمایی نشانی مشتریان و خانوارهای تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی کرد.
درپایان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اتفاق گله داری سرپرست پست استان،ضمن بازدید از باجه مرکزی این اداره کل از نزدیک با روند اجرایی خدمات انجام شده توسط پست قرار گرفت.