صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی گیلان و سایر اعضای کارگروه؛

برگزاری جلسه کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل راه و شهرسازی گیلان

جلسه کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل راه و شهرسازی استان گیلان با حضور مدیرکل راه و شهرسازی گیلان و سایر اعضای کارگروه برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، جلسه کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل راه و شهرسازی استان گیلان با حضور علی خاوری مدیرکل و رئیس کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل راه و شهرسازی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان و نمایندگان سایر دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه در سالن جلسات سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان گیلان برگزار شد.
علی خاوری مدیرکل  و رئیس کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل راه و شهرسازی استان گیلان با تسلیت ایام رحلت جان‌سوز یار دیرین امام و انقلاب و رهبری و رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت ا... هاشمی رفسنجانی گفت: با توجه به اختلافات شدید فرهنگی و سیاسی که همواره با دنیای غرب داشته‌ایم، اکنون این جنگ بین ما شکل دیگری به خود گرفته است که باید بر آن واقف و آگاه باشیم.
وی در ادامه افزود: پدافند غیرعامل باید تبدیل به یک فرهنگ عمومی گردد و ما با گسترش این نوع اقدامات بتوانیم فرهنگ پدافند غیرعامل را در جامعه نهادینه کنیم و بیشتر به آن بپردازیم و با رسیدن به اهداف آن‌ که از تأکیدات مقام معظم رهبری است، آن را به نتیجه برسانیم.
خاوری جنگ نرم در حوزه‌های فرهنگی و سایبری را جنگ امروز خواند و گفت: جنگ نرم اکنون در حوزه‌های فرهنگی و سایبری جریان دارد و سال‌هاست کشور ما را درگیر خود کرده است. با توجه به اینکه فضای مجازی اکنون مرزها را درنوردیده، چنانچه هوشیار و مراقب نباشیم آسیب‌های برگشت‌ناپذیری را در حوزه اجتماعی و فرهنگی شاهد خواهیم بود.