صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرعامل گاز خراسان رضوی: مردم را اعضای خانواده خود بدانیم

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با تاکید مجدد بر لزوم رعایت "تکریم ارباب رجوع"، گفت: روسا و کارکنان ادارات گاز استان بایستی مردم را هم‌چون اعضای خانواده خود بدانند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، سید حمید فانی در جلسه هماهنگی روسای نواحی شهرستانها که صبح دیروز در کاشمر برگزار شد، اظهار کرد: هدف نهایی از کلیه اقدامات و فعالیتهای گسترده شرکت گاز در اقصی نقاط کشور کسب رضایتمندی و آسایش شهروندان است.
وی افزود: مردم همانند خانواده ما هستند و باید باور کنیم که وقتی شخصی برای طرح موضوعی نزد ما می آید به معنای واقعی در حال رسیدگی به مشکل یکی از اعضای خانواده خودمان هستیم.
فانی در ادامه با تاکید بر بهره‌گیری مدیران و روسای گاز خراسان رضوی از خرد جمعی کارکنان در تصمیم‌گیری های شرکت خاطرنشان کرد: پیاده سازی و اجرای تصمیمات جمعی خطای نتایج را به حداقل رسانده و تایید و همراهی همگان را در پی خواهد داشت.
مدیرعامل گاز خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری لزوم شفافیت و ارتباط گیری مطلوب روسای ادارات نواحی گاز استان با مدیران شهرستانها، تصریح کرد: تقویت ارتباطات و تعامل بیشتر با سازمانها منجر به پیشبرد اهداف شرکت می شود.
فانی خدمت رسانی به مردم را هدف غایی کارکنان شرکت گاز استان عنوان کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع و افزایش کمی و کیفی خدمات به شهروندان بی شک رضایت خداوند متعال را در پی خواهد داشت.
وی گفت: همه کسانی که در مجموعه شرکت گاز وظیفه‌ای را بر دوش گرفته اند باید بدانند که ارائه خدمت بی منت به مردم جزء اصلی ترین وظایف ماست.
فانی در پایان خواستار نوآوری و خلاقیت در واحدهای مختلف شرکت گاز خراسان رضوی شد.
گفتنی است؛ در ابتدای این جلسه روسای ادارت گاز نواحی خراسان رضوی به بیان گوشه ای از گزارش عملکرد و فعالیتهای مجموعه متبوع خود پرداختند.