صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

با توافق توزیع نیروی برق جنوب کرمان و کمیته امداد امام خمینی صورت می‌گیرد؛

احداث 1200 نیروگاه خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد در کرمان

در استان کرمان تعداد ساعات آفتابی 335 روز و به طور میانگین روزی 10 ساعت آفتاب مفید دارد و ما باید ازاین مزیت خدادادی نهایت استفاده را ببریم.

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایلنا، طرح خرید تضمینی برق از نیروگاه‌های خورشیدی به‌منظور توانمند سازی مددجویان کمیته امداد و با همکاری شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان؛ اجرایی می‌شود.
نشستی با حضور مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب کرمان و مدیر کل کمیته امداد امام خمینی دی ماه سال جاری برگزار شد که این دیدار با هدف توانمند سازی، کارآفرینی و اشتغال زایی ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و با احداث 1200 نیروگاه خورشیدی 5 کیلوواتی انجام شد.
دکتر صادقی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی در این خصوص گفت: اقدامات لازم برای شناسایی مددجویان انجام شده و انتخاب مجریان پروژه نیز در مرحله نهایی شدن است که امیدواریم این پروژه‌ها به مناسبت 22 بهمن نصب و افتتاح شوند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: در استان کرمان تعداد ساعات آفتابی 335 روز و به طور میانگین روزی 10 ساعت آفتاب مفید دارد و ما باید ازاین مزیت خدادادی نهایت استفاده را ببریم.
"عبدالوحید مهدوی‌نیا" تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان نیز به نمایندگی از سازمان انرژی‌های نو ایران با خرید تضمینی برق تولید شده این سیستم‌ها در طول مدت زمان 20 سال کمیته امداد امام خمینی را در پیاده‌سازی و ایجاد بستر مناسب جهت اشتغال مددجویان یاری می‌نماید.
وی در ادامه برای استفاده این مددجویان پیشنهاد کرد که این شرکت آماده است با همکاری سازمان فنی و حرفه ای و همچنین کارشناسان خبره این شرکت نسبت به آموزش مددجویان کمیته امداد برای سرویس و نگهداری این سیستم‌ها اقدام کرده تا زمینه کارآفرینی بخش دیگری از مددجویان کمیته امداد امام در استان فراهم شود.