کد خبر: 50041

نصب تجهیزات هوشمند‌سازی خطوط A و B ایستگاه مسافری اصفهان

مدیرکل راه‌آهن اصفهان با اشاره به احداث پروژه ملی خط دوم راه‌آهن بافق-میبد-زرین شهر با توان حمل بار محوری ۳۰ تن در کشور گفت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی و فعالیت هم‌زمان ۵ پیمانکار در دست اجراست.

نصب تجهیزات هوشمند‌سازی خطوط A و B ایستگاه مسافری اصفهان

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی, حسن ماسوری با اشاره به روند پیشرفت پروژه‌های بزرگ اداره کل راه‌آهن اصفهان اظهار داشت: احداث پروژه ملی خط دوم راه‌آهن بافق-میبد-زرین شهر به طول ۴۸۰ کیلومتر به عنوان اولین خط با توان حمل بار محوری به میزان ۳۰ تن کشور در دست انجام است که تمامی پل‌های بتنی-فلزی و دومنظوره این پروژه نیز با ظرفیت حمل بار محوری ۳۰ تن ساخته می‌شود.
وی افزود: کل این مسیر به ۱۱ قطعه تقسیم شده که ۴ قطعه آن در محدوده اداره کل راه‌آهن یزد و ۷ قطعه دیگر از ایستگاه عقدا تا ایستگاه زرین‌شهر به طول ۲۷۰ کیلومتر در محدوده جغرافیایی اداره کل راه‌آهن اصفهان واقع است و با هزینه‌ای بالغ‌بر ۵۷۰۰ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد توسط ۵ پیمانکار با جدیت در دست اجرا قرار دارد.
مدیرکل راه‌آهن اصفهان از اجرای بیش از ۳۰ پروژه فنی و زیربنایی در سطح استان خبر داد و گفت: به‌عنوان نمونه می‌توان عملیات شبه بازسازی بلاک ابیازان-زنگان در شهرستان نطنز به طول ۲۳ کیلومتر بااعتبار ۱۶۱ میلیارد ریال، بلاک اسپیدان- ابیازان با هزینه ۱۹۰ میلیارد ریال پروژه شبه بازسازی خطوط ریلی بلاک ورتون-سیستان به طول ۵/۱۹ کیلومتر با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان و تقویت پل زاینده‌رود برای حمل بارمحوری ۲۵ تن اشاره کرد.
ماسوری همچنین با اشاره به اهم اقدامات انجام‌شده در بخش ایستگاهی بیان داشت: عملیات بهسازی ایستگاه مسافری راه‌آهن اصفهان با حجم ۱۶۴۷۰ مترمربع با هزینه ۳۵ میلیارد ریال به اتمام رسیده است. پروژه توسعه ایستگاه ریز باهدف حمل مواد اولیه و محصولات کارخانه فولاد صبا با هزینه ۴۲۰ میلیارد ریال در دست اجرا است. همچنین احداث سالن آمفی‌تئاتر اداره کل اصفهان با ظرفیت ۲۴۰ نفر به اتمام رسیده و پروژه بازگشایی ایستگاه‌های فیروزآباد، مدآباد، ده آباد و گز با اعتبار ۱۹۰ میلیارد ریال در حال انجام است.
مدیرکل راه‌آهن اصفهان به پروژه هوشمند سازی خطوط ریلی اصفهان اشاره کرد و گفت: پروژه عملیات نصب تجهیزات علائم الکتریکی بر روی خطوط A و B غیر علائمی ایستگاه مسافری اصفهان با هدف هوشمند کردن عملیات سیر و حرکت قطارهای مسافری و افزایش ضریب ایمنی اتمام یافته است و احداث ساختمان علائم ایستگاه مدآباد و فیروزآباد هرکدام بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
وی از رفع گلوگاه ظرفیتی و مقاوم‌سازی و زیباسازی خطوط مسافری ایستگاه اصفهان خبر داد و گفت: این پروژه به طول ۲ کیلومتر با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال، ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
ماسوری خاطرنشان کرد: اجرای عملیات بازسازی ریل‌های مستعمل و فرسوده در بلاک‌ها ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و احداث پل زیرگذر کیلومتر ۲۵۷ در بلاک دهنار-کاشان در مرحله انتخاب پیمانکار و انعقاد قرارداد است.
مدیرکل راه‌آهن اصفهان یادآور شد: احداث پل زیرگذر خط فرعی معدن پیربکران و احداث پل زیرگذر روستای دارافشان در بلاک آبنیل-سیدآباد در مرحله انتخاب پیمانکار و انعقاد قرارداد قرار دارد.

 

chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
قیمت طلا ، ارز و سکه
  • بهسازی و روکش آسفالت محور قم – نیزار
  • تشدید نظارت بر بازار کالاهای اساسی
  • توقف بنگاه‌داری دولت در بخش معدن
  • تقسیط مجدد بدهی‌های مالیاتی واحدهای تولیدی
  • گرانی خرما در زنجیره معیوب توزیع
  • راه مقابله با تورم دو رقمی
  • داور ژاپنی برای دیدار استقلال خوزستان – الهلال
  • سونی تا آخر سال ۲۰۱۷ دو گوشی پرچمدار عرضه می‌کند
  • نعمت زاده مسئولیت معاونان خود رابرای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغ کرد
  • همکاری بخش های دولتی و خصوصی برای تحقق بهره وری توسعه یابد
  • ادغام بخش های صنعت ، معدن و تجارت نتیجه مطلوب نداشته است
  • اختلاف نظر دولت و بخش خصوصی بر سر یک مفهوم
  • افزایش کیفیت خودرو از الزامات کاهش تصادفات جاده ای است
  • رشد 47 درصدی سرمایه‌ گذاری در شهرک‌های صنعتی
  • آخرین اخبار از شرکت‌های صاحب صلاحیت برندسازی
  • هزینه گزاف منچستریونایتد برای جذب بازیکن در تابستان
  • استقلال خوزستان به خرمشهر منتقل می‌شود؟
  • نوکیا 9 احتمالاً دارای نسخه ای مجهز به هشت گیگابایت حافظه رَم است
  • مدال نقره ملایی در رقابت های جودو قهرمانی آسیا
  • مسئولیت شکست با من است
  • پروژه های توسعه زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات در اروند افتتاح شد
  • انتقاد بی‌سابقه علی مرادی از تاماش آیان
  • حرکت منطقه آزاد اروند به سوی شهر هوشمند
  • ایجاد تحول ساختاری در حوزه مخابرات در منطقه آزاد اروند
  • نمازی: شک ندارم تیم ملی، ازبکستان را می‌برد
  • اولین جدا شده رسمی استقلال مشخص شد
  • گوشت گوساله در ماه رمضان گران نمی شود
  • بهبود 32پله ای جایگاه جهانی سهولت کسب وکارایران
  • لزوم اجرای برجام اقتصادی در کشور
  • قیمت مرغ به ۷۷۰۰ تومان رسید
  • نقش اساسی بانک مسکن در افزایش سیاست های تسهیل خرید خانه
  • در ماه مبارک رمضان «خرده به جیب نگیر»
  • اظهارات امیرحسین پیروانی بعد از حذف تیم فوتبال جوانان
  • حجم و ارزش معاملات بازار فرابورس ایران افزایش یافت
  • مهمترین هدف هسته‌های پژوهشی حل مسائل صنعت در قالب کارِگروهی است
  • شرکتی که سرمایه‌گذار خطرپذیر پیدا کرد
  • نخستین دوره جشنواره کسب و کار کامپوزیت ایران برگزار شد
  • بیمه آرمان موفق به دریافت نشان عالی مدیریت شد
  • تور استانگردی ویژه اجتماع نخبگانی چهارمحال‌و بختیاری برگزار شد
  • تزریق پول به بنگاه‌ها به تنهایی باعث رونق تولید نمی‌شود
  • پروازهای تهران ـ ماکو روزانه می شود
  • میزبانی ایران برای مسابقات کاپ آسیایی ورزش‌های زمستانی تایید شد
  • ایران سرت را بالا بگیر!
  • مطهری و پزشکیان، خط قرمز فراکسیون امید در انتخابات هیأت رئیسه مجلس
  • بیانیه آیین رسمی بزرگداشت روز ملی بهره وری منتشر شد
  • روی پیشنهاد تراکتورسازی درنگ نکردم
  • خدمات تلفن همراه برای مسلمانان روسیه
  • ایران 1- پرتغال 2؛ با دو ویدئو چک حذف شدیم
  • افت ۲۲۵ واحدی شاخص کل
  • هم‌صدایی سه اتاق، سهم بخش خصوصی را در اقتصاد پررنگ‌تر می‌کند