صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان خبرداد:

ارائه تسهیلات قرض الحسنه به سازمان های مردم نهاد استان

مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان از ارائه تسهیلات قرض الحسنه به سازمان های مردم نهاد استان که در حوزه جوانان فعالیت می کنند، خبر داد.
منطقه گلستان، حسن پهلوری در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: بر اساس تفاهم نامه امضا شده ، تسهیلات قرض الحسنه از سوی صندوق کارآفرینی امید به کسانی که تولیدات ورزشی و باشگاه های خصوصی(جهت تجهیز) دارند و در حوزه سازمان های مردم نهاد برای جوانان فعالیت می کنند، تعلق می گیرد.
وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه میان این وزارتخانه با صندوق کارآفرینی امید اظهار کرد: حمایت از طرح ها و ایده های سازمان های مردم نهاد با هدف پرداخت تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال از اهداف اجرای این قرارداد است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان افزود: این تفاهم نامه در سه حوزه خود اشتغالی ، کارآفرینی و سپرده گذاری در استان گلستان اجرایی خواهد شد.
پهلوری تاکید کرد: این اقدام، نخستین گام برای فعال کردن اقتصاد ورزش استان گلستان است در اولویت برنامه های این صندوق قرار دارد.
وی بیان کرد: حمایت از ورزشکاران در جهت راه اندازی، تجهیز و توسعه باشگاههای ورزشی و حمایت از سازمانهای مردم نهاد موجب پویایی و ایجاد روحیه نشاط در بین جوانان می شود و یکی از راهکارهای بسیار مهم  ایجاد اشتغال پایدار  و مولد محسوب می شود.
مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان در پایان گفت: صندوق کارآفرینی امید با ارائه این تسهیلات ارزان قیمت ، حمایت خود را از جوانان ورزشکار و سازمانهای مردم نهاد بیش از پیش می کند.