صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

تاکید مدیرعامل گاز خراسان رضوی بر افزایش میزان همکاری شهروندان پیرامون مصرف گاز

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: افزایش میزان همکاری شهروندان درمورد بهینه سازی مصرف گاز طبیعی نقش بسزایی در پایداری و توزیع متوازن این نعمت الهی دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، سید حمید فانی با بیان این مطلب که متاسفانه در حال حاضر دمای اکثر منازل در حدود ۲۵ تا ۲۷ درجه است، اظهار کرد: شهروندان تنها با کاهش یک درجه‌ای دمای منزل می توانند موجبات کاهش مصرف گاز در حدود 6 درصد را فراهم آورند.
وی افزود: کاهش 6 درصدی مصرف گاز در بخش خانگی معادل تولید یک پالایشگاه است که این حجم صرفه‌جویی زمینه پایداری گاز طبیعی را در روزهای سرد سال برای دورافتاده ترین روستاهای کشور فراهم می‌کند.
مدیرعامل شرکت گاز استان تاکید کرد: مشارکت مردم در مصرف بهینه گازطبیعی از ضروریاتی است که باید همه نسبت به آن حساسیت داشته باشند.
فانی با اشاره به لزوم مشارکت مردم و مسئولان در پیشبرد اهداف کشور خاطرنشان کرد: به امید خدا و همکاری مردم زمستان گرم و دلنشینی را پشت سرخواهیم گذاشت.
وی در پایان یادآور شد: تمام تلاش کارکنان شرکت گاز خراسان رضوی پایداری جریان گاز در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی به جهت بهره مندی همگان از این نعمت الهی است.