صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام خبر داد

راه اندازی سامانه رسمی سهام عدالت

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام، با تلاش سازمان خصوصی سازی سامانه رسمی سهام عدالت به آدرس samanese.ir راه اندازی شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام، با تلاش سازمان خصوصی سازی سامانه رسمی سهام عدالت به آدرس  samanese.ir  راه اندازی شد.
معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام  در خصوص راه اندازی سامانه رسمی سهام عدالت گفت : ازین پس مشمولین می توانند آخرین اطلاعات مربوط به سهام عدالت را از طریق این سامانه دریافت و پیگیری نمایند .
علی آخی زاد خرید و فروش سهام عدالت در حال حاضر را ممنوع  اعلام کرد و افزود تا اعلام رسمی توسط سازمان خصوصی سازی برگه های سهام، غیر قابل خرید و فروش  است و برگه ای که در اختیار مشمولین می باشد برگه ثبت نام سهام عدالت بوده و قابلیت خرید و فروش را ندارد.
وی افزود که در کشور تعداد ۴۹ میلیون نفر در طرح سهام عدالت ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۵۲۹۲۰۵نفر در استان ایلام می باشند، که با توجه به آمار جمعیت استان و طبق سرشماری سال ۹۰،حدود ۹۵درصد جمعیت استان مشمول دریافت این سهام شده اند.
علی آخی زاد گفت : داشتن برگه های سهام تائید شده توسط شرکت های تعاونی سهام عدالت ، به منزله ثبت نام قطعی و مشمول بودن در این طرح می باشد .
معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام تصریح کرد: در حال حاضر هیچگونه ثبت نام جدیدی از مشمولین سهام عدالت انجام نمی شود و اخبار و اطلاعات مربوط به سهام عدالت از طریق سایت  samanese.ir  قابل پیگیری است .