صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

نماینده سروستان در تذکری مطرح کرد

منشاء توهین‌های پیامکی به نمایندگان درباره مصوبه بیمه سلامت شناسایی شود

نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی از ارسال توهین‌های پیامکی به نمایندگان در پی مصوبه امروز مجلس در خصوص بیمه سلامت خبر داد و خواستار یافتن منشأ ارسال این پیامک‌ها شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،وی افزود: امروز مجلس مصوبه‌ای داشت که بخشی از بیمه سلامت به وزارت کار و بخشی به وزارت بهداشت سپرده شد. در کمال تأسف برخی سامانه‌های پیامکی بعد از این مصوبه توهین‌هایی را در قالب پیامک به نمایندگان ارسال کردند.
این نماینده مجلس یادآور شد: اگر این روند ادامه یابد قطعاً نمایندگان نمی‌توانند در رأی‌گیری مستقل عمل کنند. لذا از اداره کل حراست مجلس می‌خواهیم منشأ این پیامک‌ها را بررسی کنند تا مشخص شود چه افرادی پشت این موضوع هستند.
علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر، گفت: ما دستور رسیدگی به این پیامک‌ها را می‌دهیم. مجلس در رأی گیری آزاد است و بر اساس منافع ملی تصمیم می‌گیرد. نمایندگان نیز در اظهار نظرهای خود مستقل هستند.
رئیس مجلس با بیان اینکه مجلس موظف به در نظر گرفتن منافع ملی است، گفت: موضوع سلامت و کارگران موضوع مهمی است که مجلس امروز با چشم بینا منافع آنان را در بیمه سلامت لحاظ کرد.