صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

قیمت گلکسی ای 5 و ای 7 مدل 2017 فاش شد

طبق گزارش‌های جدید، گلکسی ای 5 مدل 2017 به قیمت ۳۸۰ دلار و گلکسی ای 7 مدل 2017 نیز به قیمت ۴۲۵ دلار عرضه خواهند شد.
قیمت مدل‌های 2017 گلکسی اِی 5 و اِی 7 سامسونگ به‌تازگی توسط شعبه مالزی کمپانی کره‌ای مشخص شده است. طبق گزارش‌های منتشرشده، قرار است گلکسی ای 5 مدل 2017 با قیمتی معادل ۳۸۰ دلار آمریکا و گلکسی ای 7 مدل 2017 نیز با قیمتی معادل ۴۲۵ دلار آمریکا عرضه شوند.
 
در نظر داشته باشید که این قیمت‌ها برای مالزی در نظر گرفته شده و ممکن است در دیگر نقاط جهان شاهد اختلاف اندکی در قیمت گوشی‌های سامسونگ باشیم. آنچه از شواهد پیدا است، به نظر می‌رسد کمپانی کره‌ای قصد دارد با قرار دادن لوازم جانبی رایگان در کنار گوشی‌های جدید خود، نظر کاربران را به خرید مدل‌هایی جدید گلکسی ای 5 و ای 7 جلب کند.
 
در صورتی که کاربران بخواهند یکی از دو تلفن هوشمند جدید سامسونگ را خریداری کنند، می‌توانند یک جفت هدفون Level U Pro سامسونگ را نیز به‌صورت رایگان دریافت کنند. در حالی که انتظار می‌رود مدل‌های 2017 گلکسی ای 5 و ای 7 از هفته‌های آغازین سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شوند؛ طبق اطلاعاتی که در گزارش جدید وجود دارد پیش‌خرید این محصولات از ۱۷ دی شروع شده است و تا ۲۹ دی ادامه خواهد یافت.
 
با افشای قیمت گوشی‌های گلکسی ای 5 و ای 7 مدل 2017، تقریبا به ما فرصتی داده شده است تا قبل از رونمایی این محصولات، نگاهی جامع به جزئیات سخت‌افزاری و همچنین قیمت و زمان آغاز پیش‌خرید محصولات جدید سامسونگ بیندازیم.
 
چندی پیش تصاویر رندری از دو تلفن هوشمند جدید سری گلکسی ای مدل 2017 منتشر شد که البته به رنگ‌بندی‌ موجود این گوشی‌ها نیز اشاره شده بود. با این  وجود باید تا زمان رونمایی از این محصولات صبر کرد و از صحت اطلاعات منتشرشده مطمئن شد.