کد خبر: 48843

چطور کسب‌ و کار خود را در اینترنت معرفی کنید؟!

هر بار که می‌خواهید مطلبی در مورد کسب‌وکارتان منتشر کنید، این سوال را از خودتان بپرسید که چه دلیلی وجود دارد که مخاطبان بخواهند صفحه‌ای را دنبال کنند که محتوای آن جذابیت و تاثیرگذاری خاصی ندارد؟!

چطور کسب‌ و کار خود را در اینترنت معرفی کنید؟!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بنیاد ملی نخبگان، از زمان ورود به عصر اطلاعات، استفاده از فضای مجازی، ابزاری قدرتمند و کم‌خرج برای تبلیغات به حساب می‌آمده است و کارآفرینان و صاحبان صنایع و کسب‌وکارهای مختلف، همیشه روی خوشی به این سبک از تبلیغات نشان داده‌اند. امروزه با توجه به استفاده انبوه و روزافزون از فضای مجازی، رقابت بسیار سنگینی در زمینه تبلیغات در این عرصه ایجاد شده است. و به‌ویژه با توجه به افزایش روزافزون مخاطبان اپلیکیشن‌هایی نظیر اینستاگرام، شیوه‌های درست تبلیغ و معرفی کسب‌وکارهای مختلف در صفحات اینستاگرامی اهمیت زیادی پیدا کرده است. این‌بار قصد داریم به شما بگوییم که چطور کسب‌وکار خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید تا بتوانید بیش از 250 هزار فالوئر داشته باشید.

1. یک موضوع خاص را انتخاب کنید و روی آن متمرکز شوید
برای این‌که به اهمیت این موضوع پی ببرید، بد نیست سراغ صفحاتی بروید که کارشان انتشار اخبار ورزشی یا نکته‌های روان‌شناسی است. تمرکز روی یک موضوع مشخص باعث می‌شود صفحه شما طرفداران خاص خود را پیدا کند. در واقع شما با انتخاب یک موضوع مشخص، لحن صحبت خاصی را با مخاطبانتان انتخاب می‌کنید که به مرور و با گذشت زمان کوتاهی به آن عادت می‌کنند و پیام شما برایشان معنا و مفهومی خاص پیدا می‌کند. اگر در اینستاگرام روی یک موضوع خاص تمرکز نکنید، خیلی زود طرفدارانتان را از دست خواهید داد. 
2. با زمان‌بندی مشخص جلو بروید
شما برای معرفی و تبلیغ کسب‌وکار خود در اینستاگرام به حداقل روزی یک پست نیاز دارید. درواقع اگر مخاطبان به مدت یک هفته یا چند روز، پست جدیدی در صفحه شما نبینند، به مرور آن‌ها را از دست خواهید داد. فراموش نکنید مخاطبان شما انتظار دارند محتوای مشخصی به صورت روزانه برایشان تامین کنید، وگرنه چه دلیلی دارد که صفحه شما را دنبال کنند؟! هر پست فرصتی است برای جذب مخاطب جدید. هر وقت پست جدیدی می‌گذارید، اگر محتوایی که ارائه کردید، جذاب و مورد تایید مخاطبان باشد، دوستان و نزدیکان خود را تگ می‌کنند و درواقع با این کار صفحه شما را به آن‌ها معرفی خواهند کرد و اگر آن‌ها هم بتوانند با فضای صفحه شما ارتباط برقرار کنند، تبدیل به مخاطب جدیدی برای شما خواهند شد.
3. از هشتگ به‌درستی استفاده کنید
به‌روزرسانی‌های جدید اینستاگرام، هشتگ را تبدیل به ابزاری بسیار کاربردی کرده است. پس قبل از انجام هر کاری با یک بررسی دقیق و همه‌جانبه بهترین هشتگ‌ها را برای پستتان انتخاب کنید. هشتگ مانند کارت دعوتی است که شما برای مخاطبان دیگر در فضای اینستاگرام می‌فرستید. البته فراموش نکنید که حداکثر می‌توانید تا 30 هشتگ برای هر پست بگذارید و بهتر است از تمامی آن‌ها استفاده کنید. حتی می‌توانید یک لیست آماده از هشتگ‌های پرطرفدار برای خودتان بسازید و برای هر پست از تعدادی از آن‌ها استفاده کنید.
4. مکان خود را در هر پست تگ کنید
این شیوه یکی از راحت‌ترین و بی‌دردسرترین شکل‌های تبلیغاتی است که علاقه‌مندان به مناطق خاص را به خود جلب می‌کند، بدون این‌که قرار باشد توضیح زیادی بدهید. 
5. زمان مناسبی را برای پست گذاشتن انتخاب کنید
زمانی را برای پست گذاشتن انتخاب کنید که مخاطبتان خواب نباشد. البته در هر شهر یا کشوری زمان مناسب با شهر یا کشور دیگر متفاوت است. اما بهترین زمان به صورت کلی برای طرفداران اینستاگرام، قبل از خواب است که برای آخرین بار پست‌های مورد علاقه خود را چک می‌کنند. البته به‌روزرسانی جدید اینستاگرام تا حدود زیادی این مشکل را برای شما حل کرده، چون بدون در نظر گرفتن زمان وقتی صفحه اینستاگرام خود را باز می‌کنید، ابتدا پست‌های مربوط به صفحه مورد علاقه‌تان را خواهید دید. با این وجود باز هم اولویت این است که در زمان مناسبی پست‌هایتان را منتشر کنید تا مخاطبان بیشتری آن را ببینند. 
6. محتوای جذابی را به اشتراک بگذارید 
علاوه بر این‌که برای تبلیغ کسب‌وکار و جذب مخاطب وفادار باید روی یک موضوع خاص متمرکز باشید، جذابیت پست نیز فاکتوری بسیار مهم برای جلب نظر مخاطب به شمار می‌رود. پس هر بار که می‌خواهید پستی در مورد کسب‌وکارتان منتشر کنید، این سوال را از خودتان بپرسید که چه دلیلی وجود دارد که مخاطبان اینستاگرام بخواهند صفحه‌ای را دنبال کنند که محتوای آن جذابیت و تاثیرگذاری خاصی ندارد؟! 
7. آرم و لوگوی خود را به صورت برجسته در هر پست درج کنید
عامل مهم موفقیت در اینستاگرام صرفا تگ کردن نیست، چون ممکن است دیگران از پست‌های شما عکس بگیرند و آن را در صفحات دیگر منتشر کنند. وجود لگو و نام و نشان تجاری در هر پست درست مانند امضای شماست که نشان می‌دهد شما آن عکس یا جمله یا محتوا را را انتخاب کرده‌اید و اعتبار آن باید به شما برسد.
8. نام‌های مرتبط و مشهور را تگ کنید
اگر نوع کسب‌وکارتان به گونه‌ای است که می‌توانید از اسم آدم‌های مشهور استفاده کنید، حتی یک دقیقه هم معطل نکنید! این کار باعث می‌شود تعداد زیادی از مخاطبان اینستاگرام را به صفحه‌تان بکشانید که بخشی از آن‌ها می‌توانند به مخاطب وفادار شما تبدیل شوند.„
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
قیمت طلا ، ارز و سکه
  • آموزش ژله تزریقی و ژله تصویری در سرای محله قاسم آباد با 90درصد تخفیف
  • هک شدن اطلاعات ۵۷ میلیون کاربر اوبر تایید شد
  • جمهوری اسلامی قدرت مقابله با دشمنان اسلام را در هر سطح و قدرتی دارد
  • بارسلونا در شب پیروزی اتلتیکومادرید به یک‌هشتم نهایی صعود کرد
  • چلسی به جمع ۱۶ تیم برتر لیگ قهرمانان پیوست
  • مرکز تحقیقات سایپا موفق تر از سایر مراکز تحقیقاتی خودروسازان
  • در سایپا کار محور خواهیم بود
  • اصلاح مو در پیرایش مرتضی با 56درصد تخفیف
  • بسته 50 عددی ماسک سه لایه تنفسی از فروشگاه کالای دندانپزشکی اکودنت با 56درصد تخفیف
  • مهاجم رئال مادرید از رسانه‌ها عصبانی و ناراحت است.
  • خودروسازان به سمت توسعه زنجیره تامین حرکت کنند
  • محرومیت یک ماهه و جریمه ۳ هزار یورویی برای مسعود شجاعی
  • جلسه شورای معاونین خراسان شمالی در راهدارخانه دشت برگزار شد
  • کمک کارکنان راه و شهرسازی استان گلستان به زلزله‌زدگان غرب کشور
  • جاده‌های ملی قزوین - الموت به شمال از خاص‌ترین پروژه‌های اجرایی کشور
  • بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از پروژه‌های راه و شهرسازی حاشیه شهر زاهدان
  • آماده‌باش نیروهای امداد دریایی بوشهر
  • لینه‌کر بالاخره کوتاه آمد
  • تولیدات مازاد فرش ماشینی در انبارها خاک می‌خورد
  • رعایت اصول راه‌اندازی دولت الکترونیک
  • توزیع و قیمت‌گذاری ناکارآمد صنایع غذایی
  • حمایت ازکم درآمدها با بیمه های خرد
  • ۶۰ درصد زنان آمریکایی قربانی آزار جنسی شده‌اند
  • ایران اهمیت ویژه‌ای برای مشارکت زنان در فعالیت‌های اجتماعی قائل است
  • فوتسال زنان در شرایط بسیاری خوبی قرار دارد
  • ۱۰ نشست هنر وادبیات در«سرای اندیشه و هنر» برگزار می شود
  • ارزش مبادلات کل فرابورس 25 درصد افزایش یافت
  • ارزش مبادلات کل فرابورس 25 درصد افزایش یافت
  • پرداخت مطالبات کشاورزان فشار زیادی به بودجه کشور وارد می کند
  • پاسخ وکیل بیرانوند به اتهامات صغرسنی: او فقط یک برادر 6 ساله دارد
  • افزایش ۸۹ درصدی واردات گوشی تلفن همراه
  • تورم نقطه به نقطه به ۹.۶ درصد رسید
  • حساب‌های راکد زیر ۲ میلیون تعیین تکلیف می‌شوند
  • معامله بیش از 47 هزار میلیارد ریال انواع کالا در بورس کالای ایران
  • تنوع در تالار محصولات صنعتی و معدنی با عرضه مس، فولاد، خودرو و طلا
  • دادکان به وزارت صنعت رفت
  • تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت دخانیات کلید خورد
  • تغییر مدیرعامل سایپا با رای اکثریت هیات مدیره انجام شد
  • تعداد شعب بانک پارسیان به ۳۲۱ شعبه رسید
  • آسیب‌های امواج موبایل
  • فعالیت های حوزه IT شش برابر شود
  • انتشار شماره 24 تحلیل‌نامه اقتصادی بانک‌انصار
  • موافقت وزیر ورزش با استعفای طاهری/ گرشاسبی سرپرست می‌شود
  • همایش بسیجیان در ورزشگاه امام رضا (ع)، پدیده - نفت در ثامن
  • بازدید مدیرعامل بانک شهر از مناطق زلزله زده غرب کشور
  • حادثه در لیگ والیبال/ انتقال پاسور تیم سایپا به بیمارستان
  • حضور اکیپ های صندوق بیمه کشاورزی برای برآورد خسارت در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه
  • فست فود مکس وان ویژه سفارش ازمنوی باز پاستا و برگر با ۴۳درصد تخفیف
  • کنسرت گروه روناک در پردیس مگامال با ۷۰%‌ تخفیف
  • عرضه میعانات گازی پالایشگاه‌های گاز ایلام و خانگیران در بورس انرژی