کد خبر: 48843

چطور کسب‌ و کار خود را در اینترنت معرفی کنید؟!

هر بار که می‌خواهید مطلبی در مورد کسب‌وکارتان منتشر کنید، این سوال را از خودتان بپرسید که چه دلیلی وجود دارد که مخاطبان بخواهند صفحه‌ای را دنبال کنند که محتوای آن جذابیت و تاثیرگذاری خاصی ندارد؟!

چطور کسب‌ و کار خود را در اینترنت معرفی کنید؟!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بنیاد ملی نخبگان، از زمان ورود به عصر اطلاعات، استفاده از فضای مجازی، ابزاری قدرتمند و کم‌خرج برای تبلیغات به حساب می‌آمده است و کارآفرینان و صاحبان صنایع و کسب‌وکارهای مختلف، همیشه روی خوشی به این سبک از تبلیغات نشان داده‌اند. امروزه با توجه به استفاده انبوه و روزافزون از فضای مجازی، رقابت بسیار سنگینی در زمینه تبلیغات در این عرصه ایجاد شده است. و به‌ویژه با توجه به افزایش روزافزون مخاطبان اپلیکیشن‌هایی نظیر اینستاگرام، شیوه‌های درست تبلیغ و معرفی کسب‌وکارهای مختلف در صفحات اینستاگرامی اهمیت زیادی پیدا کرده است. این‌بار قصد داریم به شما بگوییم که چطور کسب‌وکار خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید تا بتوانید بیش از 250 هزار فالوئر داشته باشید.

1. یک موضوع خاص را انتخاب کنید و روی آن متمرکز شوید
برای این‌که به اهمیت این موضوع پی ببرید، بد نیست سراغ صفحاتی بروید که کارشان انتشار اخبار ورزشی یا نکته‌های روان‌شناسی است. تمرکز روی یک موضوع مشخص باعث می‌شود صفحه شما طرفداران خاص خود را پیدا کند. در واقع شما با انتخاب یک موضوع مشخص، لحن صحبت خاصی را با مخاطبانتان انتخاب می‌کنید که به مرور و با گذشت زمان کوتاهی به آن عادت می‌کنند و پیام شما برایشان معنا و مفهومی خاص پیدا می‌کند. اگر در اینستاگرام روی یک موضوع خاص تمرکز نکنید، خیلی زود طرفدارانتان را از دست خواهید داد. 
2. با زمان‌بندی مشخص جلو بروید
شما برای معرفی و تبلیغ کسب‌وکار خود در اینستاگرام به حداقل روزی یک پست نیاز دارید. درواقع اگر مخاطبان به مدت یک هفته یا چند روز، پست جدیدی در صفحه شما نبینند، به مرور آن‌ها را از دست خواهید داد. فراموش نکنید مخاطبان شما انتظار دارند محتوای مشخصی به صورت روزانه برایشان تامین کنید، وگرنه چه دلیلی دارد که صفحه شما را دنبال کنند؟! هر پست فرصتی است برای جذب مخاطب جدید. هر وقت پست جدیدی می‌گذارید، اگر محتوایی که ارائه کردید، جذاب و مورد تایید مخاطبان باشد، دوستان و نزدیکان خود را تگ می‌کنند و درواقع با این کار صفحه شما را به آن‌ها معرفی خواهند کرد و اگر آن‌ها هم بتوانند با فضای صفحه شما ارتباط برقرار کنند، تبدیل به مخاطب جدیدی برای شما خواهند شد.
3. از هشتگ به‌درستی استفاده کنید
به‌روزرسانی‌های جدید اینستاگرام، هشتگ را تبدیل به ابزاری بسیار کاربردی کرده است. پس قبل از انجام هر کاری با یک بررسی دقیق و همه‌جانبه بهترین هشتگ‌ها را برای پستتان انتخاب کنید. هشتگ مانند کارت دعوتی است که شما برای مخاطبان دیگر در فضای اینستاگرام می‌فرستید. البته فراموش نکنید که حداکثر می‌توانید تا 30 هشتگ برای هر پست بگذارید و بهتر است از تمامی آن‌ها استفاده کنید. حتی می‌توانید یک لیست آماده از هشتگ‌های پرطرفدار برای خودتان بسازید و برای هر پست از تعدادی از آن‌ها استفاده کنید.
4. مکان خود را در هر پست تگ کنید
این شیوه یکی از راحت‌ترین و بی‌دردسرترین شکل‌های تبلیغاتی است که علاقه‌مندان به مناطق خاص را به خود جلب می‌کند، بدون این‌که قرار باشد توضیح زیادی بدهید. 
5. زمان مناسبی را برای پست گذاشتن انتخاب کنید
زمانی را برای پست گذاشتن انتخاب کنید که مخاطبتان خواب نباشد. البته در هر شهر یا کشوری زمان مناسب با شهر یا کشور دیگر متفاوت است. اما بهترین زمان به صورت کلی برای طرفداران اینستاگرام، قبل از خواب است که برای آخرین بار پست‌های مورد علاقه خود را چک می‌کنند. البته به‌روزرسانی جدید اینستاگرام تا حدود زیادی این مشکل را برای شما حل کرده، چون بدون در نظر گرفتن زمان وقتی صفحه اینستاگرام خود را باز می‌کنید، ابتدا پست‌های مربوط به صفحه مورد علاقه‌تان را خواهید دید. با این وجود باز هم اولویت این است که در زمان مناسبی پست‌هایتان را منتشر کنید تا مخاطبان بیشتری آن را ببینند. 
6. محتوای جذابی را به اشتراک بگذارید 
علاوه بر این‌که برای تبلیغ کسب‌وکار و جذب مخاطب وفادار باید روی یک موضوع خاص متمرکز باشید، جذابیت پست نیز فاکتوری بسیار مهم برای جلب نظر مخاطب به شمار می‌رود. پس هر بار که می‌خواهید پستی در مورد کسب‌وکارتان منتشر کنید، این سوال را از خودتان بپرسید که چه دلیلی وجود دارد که مخاطبان اینستاگرام بخواهند صفحه‌ای را دنبال کنند که محتوای آن جذابیت و تاثیرگذاری خاصی ندارد؟! 
7. آرم و لوگوی خود را به صورت برجسته در هر پست درج کنید
عامل مهم موفقیت در اینستاگرام صرفا تگ کردن نیست، چون ممکن است دیگران از پست‌های شما عکس بگیرند و آن را در صفحات دیگر منتشر کنند. وجود لگو و نام و نشان تجاری در هر پست درست مانند امضای شماست که نشان می‌دهد شما آن عکس یا جمله یا محتوا را را انتخاب کرده‌اید و اعتبار آن باید به شما برسد.
8. نام‌های مرتبط و مشهور را تگ کنید
اگر نوع کسب‌وکارتان به گونه‌ای است که می‌توانید از اسم آدم‌های مشهور استفاده کنید، حتی یک دقیقه هم معطل نکنید! این کار باعث می‌شود تعداد زیادی از مخاطبان اینستاگرام را به صفحه‌تان بکشانید که بخشی از آن‌ها می‌توانند به مخاطب وفادار شما تبدیل شوند.„
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
قیمت طلا ، ارز و سکه
  • بررسی۸۱ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان کردستان
  • احیای بناهای تاریخی قزوین، مهمترین هدف از راه اندازی موزه تاریخ و تمدنی اسلامی است
  • تبدیل بحران به خطر، نقش اصلی هواشناسی در مدیریت بحران
  • افزایش وام مسکن مهر از ۳۰ به ۴۰ میلیون تومان
  • آخرین تغییرات در کمیته های فیفا: تاج به جای کفاشیان، سامی الجابر عربستانی به جای یک ایرانی!
  • سونی سریع ترین کارت اس دی جهان را معرفی کرد
  • تازه‌ترین اظهارات انتخاباتی حداد عادل
  • بهره‌مندی استان قم از بزرگترین ذخایر منگز و املاح معدنی کشور
  • امسال یک میلیارد تن ذخیره معدنی در کشور کشف شده است
  • طرح نظارت، بازرسی و تنظیم بازار در بروجرد آغاز شد
  • ایران هنوز جزء کشورهای ریسک بالا در FATF است/ شرایط از سرگیری ارتباطات مالی با هزینه کمتر و کیفیت بالاتر
  • آغاز فروش اینترنتی ساندرو استپ وی در مرحله سوم
  • ال جی جی 6 بیستم اسفند و گلکسی اس 8 اول اردیبهشت ۹۶ عرضه می‌شوند
  • بهبود 42 رتبه ای ایران در حوزه اقتصاد دانش بنیان
  • رئیس‌جمهور وارد اهواز شد
  • ایجاد ورودی مجزا برای هتل بوتیک لاله در مجموعه جهانی بیستون
  • جذب گردشگران در ایام نوروز نیازمند برنامه‌ریزی مدیران است
  • آخوندی:۱۹ میلیون نفر بدمسکن در کشور داریم
  • سلطانی‌فر: مسابقات کشورهای اسلامی برای ما کاملا جدی است
  • تجمع هتل‌آپارتمان‌داران مشهد در اعتراض به فراخوان سازمان امور مالیاتی
  • بهبود مبادلات اقتصادی در رفت‌وآمد هیات‌های تجاری/پلاستیک ایران توان ورود به بازارهای بین‌المللی
  • استارتاپ چیست؟
  • فولکس برند جدیدی را تاسیس می کند
  • فضا برای تصدی مشاغل مدیریتی توسط زنان فراهم است
  • حمل ۵۵۰ میلیون لیتر فرآورده های نفتی در منطقه سبزوار
  • سرقت خودروی حمل پول بانک پاسارگاد در بزرگراه حقانی
  • قرارداد طرح های نفت و گاز ایران در مسکو رونمایی می شود
  • وزیر نیرو سخنران نوزدهمین جلسه‌ گفتگوهای راهبردی
  • ۹۰درصد تخفیف کارگاه آموزشی تکنیک های آبرنگ در مدرسه نقاشی
  • تور نوروزی دریاچه زیبای شورمست همراه آژانس سیمرغ دیار آریایی با 30درصد تخفیف
  • تور نوروزی ماسال با آژانس مسافرتی سیمرغ دیار آریایی با 30درصد تخفیف
  • تورنوروزی 7 آبشار آژانس سبا گشت با 30درصد تخفیف
  • آموزش سه تار در آموزشگاه حامی با 90درصد تخفیف
  • رستوران بین المللی سیمرغ با دیزی مخصوص با 50درصد تخفیف
  • مشعل سکوی فاز 17 بی پارس جنوبی روشن شد
  • روحانی وارد استان خوزستان شد
  • هنرمندان از دریچه‌های متفاوت به چالش‌های محیط زیست بپردازند
  • ۶ توصیه برای مقابله با خطر ابتلا به آلزایمر
  • مهم‌ترین علل شب ادراری در کودکان
  • از کولبران تا منشی های زن
  • مولاوردی با خانواده نگهبان جانباخته حادثه ساختمان پلاسکو دیدار کرد
  • دادستان کل کشور: فهرست دوتابعیتی ها به وزارت اطلاعات فرستاده شد
  • اهدای خون خون افزایش یافت
  • تلاش راننده تاکسی معترض برای اقدام به خودسوزی
  • منتخب تصاویر نخست روزنامه های پنج شنبه 5 اسفند ماه
  • آلودگی هوا دیابت زاست
  • بیش از ۲ هزار کیلومتر فضا برای پیاده‌روی در تهران فراهم شده است
  • دو تابعیتی‌ها نمی‌توانند مسئولیت دولتی بگیرند
  • پروژه امتداد اتوبان یادگار امام(ره) سال آینده افتتاح می شود
  • عملیات ایمن‌سازی ۳۶ کیلومتری در بزرگراه آزادگان