کد خبر: 48843

چطور کسب‌ و کار خود را در اینترنت معرفی کنید؟!

هر بار که می‌خواهید مطلبی در مورد کسب‌وکارتان منتشر کنید، این سوال را از خودتان بپرسید که چه دلیلی وجود دارد که مخاطبان بخواهند صفحه‌ای را دنبال کنند که محتوای آن جذابیت و تاثیرگذاری خاصی ندارد؟!

چطور کسب‌ و کار خود را در اینترنت معرفی کنید؟!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بنیاد ملی نخبگان، از زمان ورود به عصر اطلاعات، استفاده از فضای مجازی، ابزاری قدرتمند و کم‌خرج برای تبلیغات به حساب می‌آمده است و کارآفرینان و صاحبان صنایع و کسب‌وکارهای مختلف، همیشه روی خوشی به این سبک از تبلیغات نشان داده‌اند. امروزه با توجه به استفاده انبوه و روزافزون از فضای مجازی، رقابت بسیار سنگینی در زمینه تبلیغات در این عرصه ایجاد شده است. و به‌ویژه با توجه به افزایش روزافزون مخاطبان اپلیکیشن‌هایی نظیر اینستاگرام، شیوه‌های درست تبلیغ و معرفی کسب‌وکارهای مختلف در صفحات اینستاگرامی اهمیت زیادی پیدا کرده است. این‌بار قصد داریم به شما بگوییم که چطور کسب‌وکار خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید تا بتوانید بیش از 250 هزار فالوئر داشته باشید.

1. یک موضوع خاص را انتخاب کنید و روی آن متمرکز شوید
برای این‌که به اهمیت این موضوع پی ببرید، بد نیست سراغ صفحاتی بروید که کارشان انتشار اخبار ورزشی یا نکته‌های روان‌شناسی است. تمرکز روی یک موضوع مشخص باعث می‌شود صفحه شما طرفداران خاص خود را پیدا کند. در واقع شما با انتخاب یک موضوع مشخص، لحن صحبت خاصی را با مخاطبانتان انتخاب می‌کنید که به مرور و با گذشت زمان کوتاهی به آن عادت می‌کنند و پیام شما برایشان معنا و مفهومی خاص پیدا می‌کند. اگر در اینستاگرام روی یک موضوع خاص تمرکز نکنید، خیلی زود طرفدارانتان را از دست خواهید داد. 
2. با زمان‌بندی مشخص جلو بروید
شما برای معرفی و تبلیغ کسب‌وکار خود در اینستاگرام به حداقل روزی یک پست نیاز دارید. درواقع اگر مخاطبان به مدت یک هفته یا چند روز، پست جدیدی در صفحه شما نبینند، به مرور آن‌ها را از دست خواهید داد. فراموش نکنید مخاطبان شما انتظار دارند محتوای مشخصی به صورت روزانه برایشان تامین کنید، وگرنه چه دلیلی دارد که صفحه شما را دنبال کنند؟! هر پست فرصتی است برای جذب مخاطب جدید. هر وقت پست جدیدی می‌گذارید، اگر محتوایی که ارائه کردید، جذاب و مورد تایید مخاطبان باشد، دوستان و نزدیکان خود را تگ می‌کنند و درواقع با این کار صفحه شما را به آن‌ها معرفی خواهند کرد و اگر آن‌ها هم بتوانند با فضای صفحه شما ارتباط برقرار کنند، تبدیل به مخاطب جدیدی برای شما خواهند شد.
3. از هشتگ به‌درستی استفاده کنید
به‌روزرسانی‌های جدید اینستاگرام، هشتگ را تبدیل به ابزاری بسیار کاربردی کرده است. پس قبل از انجام هر کاری با یک بررسی دقیق و همه‌جانبه بهترین هشتگ‌ها را برای پستتان انتخاب کنید. هشتگ مانند کارت دعوتی است که شما برای مخاطبان دیگر در فضای اینستاگرام می‌فرستید. البته فراموش نکنید که حداکثر می‌توانید تا 30 هشتگ برای هر پست بگذارید و بهتر است از تمامی آن‌ها استفاده کنید. حتی می‌توانید یک لیست آماده از هشتگ‌های پرطرفدار برای خودتان بسازید و برای هر پست از تعدادی از آن‌ها استفاده کنید.
4. مکان خود را در هر پست تگ کنید
این شیوه یکی از راحت‌ترین و بی‌دردسرترین شکل‌های تبلیغاتی است که علاقه‌مندان به مناطق خاص را به خود جلب می‌کند، بدون این‌که قرار باشد توضیح زیادی بدهید. 
5. زمان مناسبی را برای پست گذاشتن انتخاب کنید
زمانی را برای پست گذاشتن انتخاب کنید که مخاطبتان خواب نباشد. البته در هر شهر یا کشوری زمان مناسب با شهر یا کشور دیگر متفاوت است. اما بهترین زمان به صورت کلی برای طرفداران اینستاگرام، قبل از خواب است که برای آخرین بار پست‌های مورد علاقه خود را چک می‌کنند. البته به‌روزرسانی جدید اینستاگرام تا حدود زیادی این مشکل را برای شما حل کرده، چون بدون در نظر گرفتن زمان وقتی صفحه اینستاگرام خود را باز می‌کنید، ابتدا پست‌های مربوط به صفحه مورد علاقه‌تان را خواهید دید. با این وجود باز هم اولویت این است که در زمان مناسبی پست‌هایتان را منتشر کنید تا مخاطبان بیشتری آن را ببینند. 
6. محتوای جذابی را به اشتراک بگذارید 
علاوه بر این‌که برای تبلیغ کسب‌وکار و جذب مخاطب وفادار باید روی یک موضوع خاص متمرکز باشید، جذابیت پست نیز فاکتوری بسیار مهم برای جلب نظر مخاطب به شمار می‌رود. پس هر بار که می‌خواهید پستی در مورد کسب‌وکارتان منتشر کنید، این سوال را از خودتان بپرسید که چه دلیلی وجود دارد که مخاطبان اینستاگرام بخواهند صفحه‌ای را دنبال کنند که محتوای آن جذابیت و تاثیرگذاری خاصی ندارد؟! 
7. آرم و لوگوی خود را به صورت برجسته در هر پست درج کنید
عامل مهم موفقیت در اینستاگرام صرفا تگ کردن نیست، چون ممکن است دیگران از پست‌های شما عکس بگیرند و آن را در صفحات دیگر منتشر کنند. وجود لگو و نام و نشان تجاری در هر پست درست مانند امضای شماست که نشان می‌دهد شما آن عکس یا جمله یا محتوا را را انتخاب کرده‌اید و اعتبار آن باید به شما برسد.
8. نام‌های مرتبط و مشهور را تگ کنید
اگر نوع کسب‌وکارتان به گونه‌ای است که می‌توانید از اسم آدم‌های مشهور استفاده کنید، حتی یک دقیقه هم معطل نکنید! این کار باعث می‌شود تعداد زیادی از مخاطبان اینستاگرام را به صفحه‌تان بکشانید که بخشی از آن‌ها می‌توانند به مخاطب وفادار شما تبدیل شوند.„
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
قیمت طلا ، ارز و سکه
  • فضای متفاوت «خندوانه» با صدای محسن چاووشی
  • ثبات قیمت سبزی و میوه در زمستان
  • سرنوشت قالیبافان در چرخه تولید و فروش
  • به کارآفرین اجتماعی نیاز داریم
  • مشابهت یابی مقالات علمی در جویشگر بومی
  • اتمام مدت مرخصی به «مهدی هاشمی» ابلاغ نشده است
  • مسیر امن بورس برای شرکت‌های دانش بنیان
  • علت فوت در خصوص 3 جسد کشف شده ریزش آوار است
  • شبهای سفید عامل چاقی در مناطق شمالی اروپا!
  • چرا کودکان در برابر آلودگی هوا آسیب‌پذیرند؟
  • حسابرسی دیوان محاسبات از شهرداری‌ها خلاف قانون اساسی است
  • تاکید بر لزوم بی طرفی دستگاه های اجرایی در انتخابات 96
  • پیام تسلیت امیر قطر به رئیس‌جمهور در پی حادثه پلاسکو
  • ابراز همدردی دانش‌آموزان میبدی با خانواده شهدای آتش‌نشان پلاسکو
  • فعالیت 150 کامیون برای انتقال آوارهای پلاسکو به سکوی هرندی
  • دیدگاه یک وکیل دادگستری درباره مسئولیت مالک و مستاجر در حادثه پلاسکو
  • پیشنهاد تشکیل کمیته شناسایی واحدهای شهری در معرض خطر از سوی حسین‌زاده
  • بیمه نبودن پلاسکو چقدر کسبه‌اش را متضرر می‌کند؟
  • ایران جزو ۸ کشور مطرح دنیا در زمینه گوهرسنگ‌ها است
  • ۳۷ سال است از صداوسیما محرومیم
  • اقدامات ایمیدرو برای فعال سازی پتانسیل های معدنی کردستان
  • آمار مصدومان حادثه پلاسکو به 197 نفر رسید
  • خشونت روانی، نیمه پنهان زندگی زوج ها
  • کارآفرینان برتر کشور باید الگوی فعالیت بخش خصوصی باشند
  • کاهش نرخ دلار؛ افزایش یورو و پوند بانکی
  • 10 سال حبس در انتظار مخالفان ترامپ
  • حسین ناجی بعنوان عضو جدید شورای رقابت منصوب شد
  • تداوم روند کاهشی ارزش سهام ژاپن با روی کار آمدن ترامپ
  • ثانیه شماری برای آغاز کنوانسیون راهنمایان گردشگری
  • برجام زمینه‌ساز گشایش در صادرات صنایع‌دستی خواهد بود
  • بدهکاران تا پایان سال به شعب بانک مراجعه کنند
  • امین‌الضرب مظهر نگاه توسعه‌خواه
  • آغاز جانمایی دهکده‌های توریسم دریایی در طول سواحل مکران
  • اسکان کسبه پلاسکو در پاساژی نوساز در جمهوری
  • رضا گوچی آقای گل لیگ هلند شد
  • آثار برجام بر روابط ایران و چین در بلندمدت نمایان می‌شود
  • مالیات بر ارزش افزوده صادرات محدودیت و مانع ایجاد می‌کند
  • مرکز رشد و شتاب‌ دهی کسب و کار زنان در استان‌ها ایجاد می‌شود
  • آگاهی مردان از حقوق زنان به پیشبرد اهداف اجتماعی کمک می کند
  • خشونت و افراطی گری مهمترین چالش زنان در جهان است
  • تاکید بر خلق المان قهرمانان پلاسکو در افتتاحیه جشنواره تجسمی فجر
  • همبستگی ملی در ایستگاه های آتش نشانی/لزوم تغییر فرهنگ ایمنی
  • سامانه اینترنتی سوابق بیمه شدگان تامین اجتماعی بازطراحی شد
  • فاصله معنادار میزان زنان تحصیلکرده بازنان شاغل در رده‌های مدیریتی
  • تسلیت به مناسبت شهدای آتشنشانی در حادثه ساختمان پلاسکو
  • پلاسکو پای قالیباف و رحمانی‌فضلی را به مجلس باز کرد
  • عملیات انتقال گاز ترش از پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی به فاز 19 پایان یافت
  • اخذ سند تک‌برگ ۱۹۰ هکتار از اراضی تخت بیجار در کردستان
  • عملیات اجرایی بزرگراه ایلام- مهران (محور اصلی اربعین) با جدیت در حال اجراست
  • تردد بیش از شش میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان زنجان طی ماه گذشته