کد خبر: 48843

چطور کسب‌ و کار خود را در اینترنت معرفی کنید؟!

هر بار که می‌خواهید مطلبی در مورد کسب‌وکارتان منتشر کنید، این سوال را از خودتان بپرسید که چه دلیلی وجود دارد که مخاطبان بخواهند صفحه‌ای را دنبال کنند که محتوای آن جذابیت و تاثیرگذاری خاصی ندارد؟!

چطور کسب‌ و کار خود را در اینترنت معرفی کنید؟!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بنیاد ملی نخبگان، از زمان ورود به عصر اطلاعات، استفاده از فضای مجازی، ابزاری قدرتمند و کم‌خرج برای تبلیغات به حساب می‌آمده است و کارآفرینان و صاحبان صنایع و کسب‌وکارهای مختلف، همیشه روی خوشی به این سبک از تبلیغات نشان داده‌اند. امروزه با توجه به استفاده انبوه و روزافزون از فضای مجازی، رقابت بسیار سنگینی در زمینه تبلیغات در این عرصه ایجاد شده است. و به‌ویژه با توجه به افزایش روزافزون مخاطبان اپلیکیشن‌هایی نظیر اینستاگرام، شیوه‌های درست تبلیغ و معرفی کسب‌وکارهای مختلف در صفحات اینستاگرامی اهمیت زیادی پیدا کرده است. این‌بار قصد داریم به شما بگوییم که چطور کسب‌وکار خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید تا بتوانید بیش از 250 هزار فالوئر داشته باشید.

1. یک موضوع خاص را انتخاب کنید و روی آن متمرکز شوید
برای این‌که به اهمیت این موضوع پی ببرید، بد نیست سراغ صفحاتی بروید که کارشان انتشار اخبار ورزشی یا نکته‌های روان‌شناسی است. تمرکز روی یک موضوع مشخص باعث می‌شود صفحه شما طرفداران خاص خود را پیدا کند. در واقع شما با انتخاب یک موضوع مشخص، لحن صحبت خاصی را با مخاطبانتان انتخاب می‌کنید که به مرور و با گذشت زمان کوتاهی به آن عادت می‌کنند و پیام شما برایشان معنا و مفهومی خاص پیدا می‌کند. اگر در اینستاگرام روی یک موضوع خاص تمرکز نکنید، خیلی زود طرفدارانتان را از دست خواهید داد. 
2. با زمان‌بندی مشخص جلو بروید
شما برای معرفی و تبلیغ کسب‌وکار خود در اینستاگرام به حداقل روزی یک پست نیاز دارید. درواقع اگر مخاطبان به مدت یک هفته یا چند روز، پست جدیدی در صفحه شما نبینند، به مرور آن‌ها را از دست خواهید داد. فراموش نکنید مخاطبان شما انتظار دارند محتوای مشخصی به صورت روزانه برایشان تامین کنید، وگرنه چه دلیلی دارد که صفحه شما را دنبال کنند؟! هر پست فرصتی است برای جذب مخاطب جدید. هر وقت پست جدیدی می‌گذارید، اگر محتوایی که ارائه کردید، جذاب و مورد تایید مخاطبان باشد، دوستان و نزدیکان خود را تگ می‌کنند و درواقع با این کار صفحه شما را به آن‌ها معرفی خواهند کرد و اگر آن‌ها هم بتوانند با فضای صفحه شما ارتباط برقرار کنند، تبدیل به مخاطب جدیدی برای شما خواهند شد.
3. از هشتگ به‌درستی استفاده کنید
به‌روزرسانی‌های جدید اینستاگرام، هشتگ را تبدیل به ابزاری بسیار کاربردی کرده است. پس قبل از انجام هر کاری با یک بررسی دقیق و همه‌جانبه بهترین هشتگ‌ها را برای پستتان انتخاب کنید. هشتگ مانند کارت دعوتی است که شما برای مخاطبان دیگر در فضای اینستاگرام می‌فرستید. البته فراموش نکنید که حداکثر می‌توانید تا 30 هشتگ برای هر پست بگذارید و بهتر است از تمامی آن‌ها استفاده کنید. حتی می‌توانید یک لیست آماده از هشتگ‌های پرطرفدار برای خودتان بسازید و برای هر پست از تعدادی از آن‌ها استفاده کنید.
4. مکان خود را در هر پست تگ کنید
این شیوه یکی از راحت‌ترین و بی‌دردسرترین شکل‌های تبلیغاتی است که علاقه‌مندان به مناطق خاص را به خود جلب می‌کند، بدون این‌که قرار باشد توضیح زیادی بدهید. 
5. زمان مناسبی را برای پست گذاشتن انتخاب کنید
زمانی را برای پست گذاشتن انتخاب کنید که مخاطبتان خواب نباشد. البته در هر شهر یا کشوری زمان مناسب با شهر یا کشور دیگر متفاوت است. اما بهترین زمان به صورت کلی برای طرفداران اینستاگرام، قبل از خواب است که برای آخرین بار پست‌های مورد علاقه خود را چک می‌کنند. البته به‌روزرسانی جدید اینستاگرام تا حدود زیادی این مشکل را برای شما حل کرده، چون بدون در نظر گرفتن زمان وقتی صفحه اینستاگرام خود را باز می‌کنید، ابتدا پست‌های مربوط به صفحه مورد علاقه‌تان را خواهید دید. با این وجود باز هم اولویت این است که در زمان مناسبی پست‌هایتان را منتشر کنید تا مخاطبان بیشتری آن را ببینند. 
6. محتوای جذابی را به اشتراک بگذارید 
علاوه بر این‌که برای تبلیغ کسب‌وکار و جذب مخاطب وفادار باید روی یک موضوع خاص متمرکز باشید، جذابیت پست نیز فاکتوری بسیار مهم برای جلب نظر مخاطب به شمار می‌رود. پس هر بار که می‌خواهید پستی در مورد کسب‌وکارتان منتشر کنید، این سوال را از خودتان بپرسید که چه دلیلی وجود دارد که مخاطبان اینستاگرام بخواهند صفحه‌ای را دنبال کنند که محتوای آن جذابیت و تاثیرگذاری خاصی ندارد؟! 
7. آرم و لوگوی خود را به صورت برجسته در هر پست درج کنید
عامل مهم موفقیت در اینستاگرام صرفا تگ کردن نیست، چون ممکن است دیگران از پست‌های شما عکس بگیرند و آن را در صفحات دیگر منتشر کنند. وجود لگو و نام و نشان تجاری در هر پست درست مانند امضای شماست که نشان می‌دهد شما آن عکس یا جمله یا محتوا را را انتخاب کرده‌اید و اعتبار آن باید به شما برسد.
8. نام‌های مرتبط و مشهور را تگ کنید
اگر نوع کسب‌وکارتان به گونه‌ای است که می‌توانید از اسم آدم‌های مشهور استفاده کنید، حتی یک دقیقه هم معطل نکنید! این کار باعث می‌شود تعداد زیادی از مخاطبان اینستاگرام را به صفحه‌تان بکشانید که بخشی از آن‌ها می‌توانند به مخاطب وفادار شما تبدیل شوند.„
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
قیمت طلا ، ارز و سکه
  • فوت 6 تن در تصادف زنجیره‌ای
  • نرخ رشد جمعیت سالمندی چهار برابر نرخ رشد کشوری
  • عارف: نمی‌توانیم با فروش تراکم و هوا شهر را اداره کنیم
  • نباید سپاه را به اسم «تفنگدار» مورد هجمه قرار داد
  • عارف: ان‌شاءالله به کابینه‌ای که مد نظر رییس جمهور و ماست، برسیم
  • خرازی: احزاب در جدول‌بندی‌های سیاسی قدرت جایگاه ویژه‌ای ندارند
  • پیام تبریک روحانی به رییس جمهور جدید هند
  • محوطه جهانی تخت‌سلیمان، زیر ذره‌بین آلمان‌ها
  • دو فیلم نماینده ایران در ونیز 2017 شدند
  • اظهارات فرحبخش درباره حواشی فیلمش
  • حسن‌پور: برجام حقانیت نظام را به جهانیان ثابت کرد
  • به زودی تحریم‌های روسیه، ایران و کره‌شمالی را تصویب می‌کنیم
  • ولایتی: هیچ راهی بر روی ما بسته نیست
  • امروز فلسطین معیاری برای مسلمانی همه است
  • لاریجانی: هیاهوی آمریکایی‌ها نباید ذهن‌ها را از رسیدگی به مسائل مردم منصرف کند
  • کدام مشاغل تسهیلات ۹ درصدی می‌گیرند؟
  • فرود اضطراری هواپیمای آتا در فرودگاه اهواز
  • محصولات سایپا گران می‌شود
  • بار دیگر تورم نقطه به نقطه تک‌رقمی شد
  • رونق نسبی در معاملات هفته گذشته بورس تهران
  • مشکلات اصناف و شهرداری این بار حل می‌شود؟
  • چشم انداز مثبت تجارت خارجی چین
  • درخواست رفع مشکلات تولیدکنندگان در شهرک‌های صنعتی
  • افزایش فروش سالانه صنعت خودرو به ۲۸ میلیارد دلار
  • سفر وزیر تعاون به آذربایجان غربی برای بررسی وضعیت بیمه کولبرها
  • آخرین جزئیات از حادثه در کارخانه سیمان رامهرمز
  • هواوی همچنان برند اول گوشی در چین است
  • جوابیه‌ی شیپور در دفاع از وجود کلاهبرداری در این سایت
  • شکست تحقیر آمیز رئال برابر سیتی
  • رسیدن به رئال و بارسا غیر ممکن است
  • تسلیت رییس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری برای درگذشت ملی‌پوش ایران
  • پیشنهاد گرانی ۱۰درصدی آب‌وبرق در راه است
  • صرفه جویی جواب داد؛ مصرف برق ۲درصد کم شد
  • گلدان 4 تایی از فروشگاه شایلی با 40درصد تخفیف
  • بادکنک قلب از فروشگاه لوکس پارتی با 43درصد تخفیف
  • فروشگاه نی نی هلپ با کیت قالبگیری نوزاد، کودک، زوجین و خانواده تا 51درصد تخفیف
  • سرویس ظروف مسافرتی 75 پارچه از بازرگانی کیمیا با 34درصد تخفیف
  • افزایش قیمت محصولات سایپا بر اساس مجوز شورای رقابت
  • آغاز نصب سامانه سپهتن برای سواری‌های کرایه و تانکرهای حمل سوخت از مهر ماه امسال
  • منتخب تصاویر نخست روزنامه های پنج شنبه 5 مرداد ماه
  • باغچه آپارتمانی برای کاشت میوه و سبزی اختراع شد
  • اختصاص ۶ میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت محور جاسک - بشاگرد در هرمزگان
  • نحوه مصرف مدل جدید اینترنت
  • توزیع ۲۱۰ عدد کلاه ایمنی بین موتورسواران شهرستان آق‌قلا در گلستان
  • سنجش کیفیت مکالمات بین الملل ممکن شد
  • این موبایل ساعت ۲۲ قفل می شود!
  • ارتباط قلب سالم در جوانی و سلامت مغز در میانسالی
  • مصرف «چغندر» به افزایش طول عمر کمک می کند
  • توزیع موادمخدر دولتی از گرایش به مخدرهای صنعتی جلوگیری می‌کند
  • تاثیر آلودگی هوا در بروز بیماری‌های مزمن تنفسی