کد خبر: 48843

چطور کسب‌ و کار خود را در اینترنت معرفی کنید؟!

هر بار که می‌خواهید مطلبی در مورد کسب‌وکارتان منتشر کنید، این سوال را از خودتان بپرسید که چه دلیلی وجود دارد که مخاطبان بخواهند صفحه‌ای را دنبال کنند که محتوای آن جذابیت و تاثیرگذاری خاصی ندارد؟!

چطور کسب‌ و کار خود را در اینترنت معرفی کنید؟!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بنیاد ملی نخبگان، از زمان ورود به عصر اطلاعات، استفاده از فضای مجازی، ابزاری قدرتمند و کم‌خرج برای تبلیغات به حساب می‌آمده است و کارآفرینان و صاحبان صنایع و کسب‌وکارهای مختلف، همیشه روی خوشی به این سبک از تبلیغات نشان داده‌اند. امروزه با توجه به استفاده انبوه و روزافزون از فضای مجازی، رقابت بسیار سنگینی در زمینه تبلیغات در این عرصه ایجاد شده است. و به‌ویژه با توجه به افزایش روزافزون مخاطبان اپلیکیشن‌هایی نظیر اینستاگرام، شیوه‌های درست تبلیغ و معرفی کسب‌وکارهای مختلف در صفحات اینستاگرامی اهمیت زیادی پیدا کرده است. این‌بار قصد داریم به شما بگوییم که چطور کسب‌وکار خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید تا بتوانید بیش از 250 هزار فالوئر داشته باشید.

1. یک موضوع خاص را انتخاب کنید و روی آن متمرکز شوید
برای این‌که به اهمیت این موضوع پی ببرید، بد نیست سراغ صفحاتی بروید که کارشان انتشار اخبار ورزشی یا نکته‌های روان‌شناسی است. تمرکز روی یک موضوع مشخص باعث می‌شود صفحه شما طرفداران خاص خود را پیدا کند. در واقع شما با انتخاب یک موضوع مشخص، لحن صحبت خاصی را با مخاطبانتان انتخاب می‌کنید که به مرور و با گذشت زمان کوتاهی به آن عادت می‌کنند و پیام شما برایشان معنا و مفهومی خاص پیدا می‌کند. اگر در اینستاگرام روی یک موضوع خاص تمرکز نکنید، خیلی زود طرفدارانتان را از دست خواهید داد. 
2. با زمان‌بندی مشخص جلو بروید
شما برای معرفی و تبلیغ کسب‌وکار خود در اینستاگرام به حداقل روزی یک پست نیاز دارید. درواقع اگر مخاطبان به مدت یک هفته یا چند روز، پست جدیدی در صفحه شما نبینند، به مرور آن‌ها را از دست خواهید داد. فراموش نکنید مخاطبان شما انتظار دارند محتوای مشخصی به صورت روزانه برایشان تامین کنید، وگرنه چه دلیلی دارد که صفحه شما را دنبال کنند؟! هر پست فرصتی است برای جذب مخاطب جدید. هر وقت پست جدیدی می‌گذارید، اگر محتوایی که ارائه کردید، جذاب و مورد تایید مخاطبان باشد، دوستان و نزدیکان خود را تگ می‌کنند و درواقع با این کار صفحه شما را به آن‌ها معرفی خواهند کرد و اگر آن‌ها هم بتوانند با فضای صفحه شما ارتباط برقرار کنند، تبدیل به مخاطب جدیدی برای شما خواهند شد.
3. از هشتگ به‌درستی استفاده کنید
به‌روزرسانی‌های جدید اینستاگرام، هشتگ را تبدیل به ابزاری بسیار کاربردی کرده است. پس قبل از انجام هر کاری با یک بررسی دقیق و همه‌جانبه بهترین هشتگ‌ها را برای پستتان انتخاب کنید. هشتگ مانند کارت دعوتی است که شما برای مخاطبان دیگر در فضای اینستاگرام می‌فرستید. البته فراموش نکنید که حداکثر می‌توانید تا 30 هشتگ برای هر پست بگذارید و بهتر است از تمامی آن‌ها استفاده کنید. حتی می‌توانید یک لیست آماده از هشتگ‌های پرطرفدار برای خودتان بسازید و برای هر پست از تعدادی از آن‌ها استفاده کنید.
4. مکان خود را در هر پست تگ کنید
این شیوه یکی از راحت‌ترین و بی‌دردسرترین شکل‌های تبلیغاتی است که علاقه‌مندان به مناطق خاص را به خود جلب می‌کند، بدون این‌که قرار باشد توضیح زیادی بدهید. 
5. زمان مناسبی را برای پست گذاشتن انتخاب کنید
زمانی را برای پست گذاشتن انتخاب کنید که مخاطبتان خواب نباشد. البته در هر شهر یا کشوری زمان مناسب با شهر یا کشور دیگر متفاوت است. اما بهترین زمان به صورت کلی برای طرفداران اینستاگرام، قبل از خواب است که برای آخرین بار پست‌های مورد علاقه خود را چک می‌کنند. البته به‌روزرسانی جدید اینستاگرام تا حدود زیادی این مشکل را برای شما حل کرده، چون بدون در نظر گرفتن زمان وقتی صفحه اینستاگرام خود را باز می‌کنید، ابتدا پست‌های مربوط به صفحه مورد علاقه‌تان را خواهید دید. با این وجود باز هم اولویت این است که در زمان مناسبی پست‌هایتان را منتشر کنید تا مخاطبان بیشتری آن را ببینند. 
6. محتوای جذابی را به اشتراک بگذارید 
علاوه بر این‌که برای تبلیغ کسب‌وکار و جذب مخاطب وفادار باید روی یک موضوع خاص متمرکز باشید، جذابیت پست نیز فاکتوری بسیار مهم برای جلب نظر مخاطب به شمار می‌رود. پس هر بار که می‌خواهید پستی در مورد کسب‌وکارتان منتشر کنید، این سوال را از خودتان بپرسید که چه دلیلی وجود دارد که مخاطبان اینستاگرام بخواهند صفحه‌ای را دنبال کنند که محتوای آن جذابیت و تاثیرگذاری خاصی ندارد؟! 
7. آرم و لوگوی خود را به صورت برجسته در هر پست درج کنید
عامل مهم موفقیت در اینستاگرام صرفا تگ کردن نیست، چون ممکن است دیگران از پست‌های شما عکس بگیرند و آن را در صفحات دیگر منتشر کنند. وجود لگو و نام و نشان تجاری در هر پست درست مانند امضای شماست که نشان می‌دهد شما آن عکس یا جمله یا محتوا را را انتخاب کرده‌اید و اعتبار آن باید به شما برسد.
8. نام‌های مرتبط و مشهور را تگ کنید
اگر نوع کسب‌وکارتان به گونه‌ای است که می‌توانید از اسم آدم‌های مشهور استفاده کنید، حتی یک دقیقه هم معطل نکنید! این کار باعث می‌شود تعداد زیادی از مخاطبان اینستاگرام را به صفحه‌تان بکشانید که بخشی از آن‌ها می‌توانند به مخاطب وفادار شما تبدیل شوند.„
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
قیمت طلا ، ارز و سکه
  • کاپیتان امید ایران بهترین بازیکن فوتسال آسیا
  • نکات مهم در برندسازی شخصی
  • صعود انگلیس، ونزوئلا، کره‌جنوبی و مکزیک به یک هشتم نهایی جام جهانی جوانان
  • اشتغال به کار 12 هزار نفر با اجرای طرح های آبی قرارگاه خاتم الانبیا
  • دولت، بخش خصوصی و پسا انتخابات
  • سردرگمی خریداران در بازار چند نرخی خودرو
  • اجماع بزرگان نفتی بر منافع مشترک
  • تشدید ادغام بانک ها
  • شراکت با سرمایه‌گذاران خارجی برای انتقال فناوری
  • همایش توسعه گردشگری ایران و آذربایجان برگزار شد
  • برانکو: برای صعود به مصاف لخویا می‌رویم
  • فوربز لیست با ارزش ترین برندهای تجاری را منتشر کرد
  • شتاب رسمی تسلا مدل ۳ اعلام شد
  • استفاده غیرقانونی تعاونی های غیرمجاز از تابلوی موسسه اعتباری توسعه
  • ایجاد نیم میلیون شغل در حوزه صنایع خرد، کوچک و اصناف در سال 96 برنامه ریزی شده است
  • محمد شریعتمداری به دستور رئیس جمهوری به پست سابق بازگشت
  • انتشار تصاویری جدید منتسب به آیفون 8 که شایعات پیشین را تقویت می کند
  • کاهش تقاضا باعث پایین آمدن نرخ سکه شد
  • مذاکرات جدید ایران و ترکیه برای تعرفه‌های ترجیحی و روابط بانکی
  • جابه‌جایی ۲.۷ میلیارد پیام در ایام انتخابات
  • شدیدترین حملات سایبری در انتخابات 96
  • رونمایی از آخرین مدل گوشی تلفن همراه تولید داخل
  • استاندار کرمان از سمت خود کناره‌گیری کرد
  • آزمون و قوچان نژاد در بین 500 بازیکن برتر دنیا
  • حکم ۲۱ ماه حبس ستاره آرژانتینی تائید شد
  • احتمال ادغام بانک‌های مجاز
  • تجهیز تمام روستاها به سیستم آبرسانی نوین
  • آینده روشن طلای سیاه
  • 3 تن چوب جنگلی قاچاق در رودبار کشف شد
  • شاگردان کی‌روش عازم اتریش شدند
  • جریمه های AFC باز هم علیه پرسپولیس و استقلال
  • دمشق-دیدار رئیس کمیته توسعه همکاری های اقتصادی ایران با وزیر گردشگری سوریه
  • برداشت باغلا از مزارع انزلی
  • انزلی -مسابقات قایق رانی ماراتن قهرمانی کشور
  • رمز موفقیت توسعه سواحل جنوبی کشور
  • جزئیات حریق در هتل آپادانا
  • تدابیر ترافیکی پلیس برای ماه رمضان
  • ارکستر فیلارمونیک تهران برای عباس کیارستمی نواخت
  • قیامدشت شهر شد
  • برترین‌ نوآوران و و استارتاپ های ایرانی معرفی شدند
  • برگزاری دوره آموزشی فن بیان و سخنوری
  • فعالان بخش خصوصی در تلاش برای اصلاح بهتر قانون مالیات بر ارزش افزوده
  • انتقال پیکر پیشکسوت پرسپولیس به بیمارستان "مسیح دانشوری"
  • به جای بهانه های سیاسی وارد بازی شیرین مردم سالاری دینی شوید
  • نامه ستاد انتخابات کشور به شورای سیاستگذاری ائمه جمعه
  • سرمایه گذاری؛ لازمه افزایش تولید و اشتغال در مناطق آزاد
  • حرمت رئیس‌جمهور منتخب باید حفظ شود
  • ایسر تبلت Iconia Tab 10 را با نمایشگر کوانتوم دات معرفی کرد
  • 15 ماه تا 5 سال زندان؛ جریمه تخلف مالیاتی رونالدو
  • واکنش مقتدرانه باشگاه فرانکفورت به خالکوبی بازیکنش