کد خبر: 48843

چطور کسب‌ و کار خود را در اینترنت معرفی کنید؟!

هر بار که می‌خواهید مطلبی در مورد کسب‌وکارتان منتشر کنید، این سوال را از خودتان بپرسید که چه دلیلی وجود دارد که مخاطبان بخواهند صفحه‌ای را دنبال کنند که محتوای آن جذابیت و تاثیرگذاری خاصی ندارد؟!

چطور کسب‌ و کار خود را در اینترنت معرفی کنید؟!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بنیاد ملی نخبگان، از زمان ورود به عصر اطلاعات، استفاده از فضای مجازی، ابزاری قدرتمند و کم‌خرج برای تبلیغات به حساب می‌آمده است و کارآفرینان و صاحبان صنایع و کسب‌وکارهای مختلف، همیشه روی خوشی به این سبک از تبلیغات نشان داده‌اند. امروزه با توجه به استفاده انبوه و روزافزون از فضای مجازی، رقابت بسیار سنگینی در زمینه تبلیغات در این عرصه ایجاد شده است. و به‌ویژه با توجه به افزایش روزافزون مخاطبان اپلیکیشن‌هایی نظیر اینستاگرام، شیوه‌های درست تبلیغ و معرفی کسب‌وکارهای مختلف در صفحات اینستاگرامی اهمیت زیادی پیدا کرده است. این‌بار قصد داریم به شما بگوییم که چطور کسب‌وکار خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید تا بتوانید بیش از 250 هزار فالوئر داشته باشید.

1. یک موضوع خاص را انتخاب کنید و روی آن متمرکز شوید
برای این‌که به اهمیت این موضوع پی ببرید، بد نیست سراغ صفحاتی بروید که کارشان انتشار اخبار ورزشی یا نکته‌های روان‌شناسی است. تمرکز روی یک موضوع مشخص باعث می‌شود صفحه شما طرفداران خاص خود را پیدا کند. در واقع شما با انتخاب یک موضوع مشخص، لحن صحبت خاصی را با مخاطبانتان انتخاب می‌کنید که به مرور و با گذشت زمان کوتاهی به آن عادت می‌کنند و پیام شما برایشان معنا و مفهومی خاص پیدا می‌کند. اگر در اینستاگرام روی یک موضوع خاص تمرکز نکنید، خیلی زود طرفدارانتان را از دست خواهید داد. 
2. با زمان‌بندی مشخص جلو بروید
شما برای معرفی و تبلیغ کسب‌وکار خود در اینستاگرام به حداقل روزی یک پست نیاز دارید. درواقع اگر مخاطبان به مدت یک هفته یا چند روز، پست جدیدی در صفحه شما نبینند، به مرور آن‌ها را از دست خواهید داد. فراموش نکنید مخاطبان شما انتظار دارند محتوای مشخصی به صورت روزانه برایشان تامین کنید، وگرنه چه دلیلی دارد که صفحه شما را دنبال کنند؟! هر پست فرصتی است برای جذب مخاطب جدید. هر وقت پست جدیدی می‌گذارید، اگر محتوایی که ارائه کردید، جذاب و مورد تایید مخاطبان باشد، دوستان و نزدیکان خود را تگ می‌کنند و درواقع با این کار صفحه شما را به آن‌ها معرفی خواهند کرد و اگر آن‌ها هم بتوانند با فضای صفحه شما ارتباط برقرار کنند، تبدیل به مخاطب جدیدی برای شما خواهند شد.
3. از هشتگ به‌درستی استفاده کنید
به‌روزرسانی‌های جدید اینستاگرام، هشتگ را تبدیل به ابزاری بسیار کاربردی کرده است. پس قبل از انجام هر کاری با یک بررسی دقیق و همه‌جانبه بهترین هشتگ‌ها را برای پستتان انتخاب کنید. هشتگ مانند کارت دعوتی است که شما برای مخاطبان دیگر در فضای اینستاگرام می‌فرستید. البته فراموش نکنید که حداکثر می‌توانید تا 30 هشتگ برای هر پست بگذارید و بهتر است از تمامی آن‌ها استفاده کنید. حتی می‌توانید یک لیست آماده از هشتگ‌های پرطرفدار برای خودتان بسازید و برای هر پست از تعدادی از آن‌ها استفاده کنید.
4. مکان خود را در هر پست تگ کنید
این شیوه یکی از راحت‌ترین و بی‌دردسرترین شکل‌های تبلیغاتی است که علاقه‌مندان به مناطق خاص را به خود جلب می‌کند، بدون این‌که قرار باشد توضیح زیادی بدهید. 
5. زمان مناسبی را برای پست گذاشتن انتخاب کنید
زمانی را برای پست گذاشتن انتخاب کنید که مخاطبتان خواب نباشد. البته در هر شهر یا کشوری زمان مناسب با شهر یا کشور دیگر متفاوت است. اما بهترین زمان به صورت کلی برای طرفداران اینستاگرام، قبل از خواب است که برای آخرین بار پست‌های مورد علاقه خود را چک می‌کنند. البته به‌روزرسانی جدید اینستاگرام تا حدود زیادی این مشکل را برای شما حل کرده، چون بدون در نظر گرفتن زمان وقتی صفحه اینستاگرام خود را باز می‌کنید، ابتدا پست‌های مربوط به صفحه مورد علاقه‌تان را خواهید دید. با این وجود باز هم اولویت این است که در زمان مناسبی پست‌هایتان را منتشر کنید تا مخاطبان بیشتری آن را ببینند. 
6. محتوای جذابی را به اشتراک بگذارید 
علاوه بر این‌که برای تبلیغ کسب‌وکار و جذب مخاطب وفادار باید روی یک موضوع خاص متمرکز باشید، جذابیت پست نیز فاکتوری بسیار مهم برای جلب نظر مخاطب به شمار می‌رود. پس هر بار که می‌خواهید پستی در مورد کسب‌وکارتان منتشر کنید، این سوال را از خودتان بپرسید که چه دلیلی وجود دارد که مخاطبان اینستاگرام بخواهند صفحه‌ای را دنبال کنند که محتوای آن جذابیت و تاثیرگذاری خاصی ندارد؟! 
7. آرم و لوگوی خود را به صورت برجسته در هر پست درج کنید
عامل مهم موفقیت در اینستاگرام صرفا تگ کردن نیست، چون ممکن است دیگران از پست‌های شما عکس بگیرند و آن را در صفحات دیگر منتشر کنند. وجود لگو و نام و نشان تجاری در هر پست درست مانند امضای شماست که نشان می‌دهد شما آن عکس یا جمله یا محتوا را را انتخاب کرده‌اید و اعتبار آن باید به شما برسد.
8. نام‌های مرتبط و مشهور را تگ کنید
اگر نوع کسب‌وکارتان به گونه‌ای است که می‌توانید از اسم آدم‌های مشهور استفاده کنید، حتی یک دقیقه هم معطل نکنید! این کار باعث می‌شود تعداد زیادی از مخاطبان اینستاگرام را به صفحه‌تان بکشانید که بخشی از آن‌ها می‌توانند به مخاطب وفادار شما تبدیل شوند.„
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
قیمت طلا ، ارز و سکه
  • بدترین عادت یک کارآفرین را بشناسید
  • آئودی زمان عرضه Q4 جدید را تایید کرد
  • پاسخ هکرها به ادعای اپل؛ اثبات معتبر بودن اکانت های iCloud هک شده
  • معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و تلاش برای توسعه اشتغال
  • امکان امنیتی جدید اینستاگرام برای محو کردن محتوای مهم
  • بررسی تجارت ۱۰ ساله ایران و قطر
  • آیا ال‌ جی گوشی مطلوب کاربران را ساخته است؟
  • رشد 255 واحدی شاخص کل بورس در نخستین روز کاری
  • تمجید از شکست ناپذیری کارلوس در آسیا
  • تفاوت فضای موزه‌ای امسال نسبت به گذشته
  • «دیو و دلبر» نیم میلیارد دلاری شد
  • چینی‌های درجه ۳ در خدمت مارچلو لیپی!
  • آغاز بهره برداری از مجتمع پتروشیمی کردستان
  • روزهای فوق‌العاده داوری در بیله فلد
  • بیشتر جاده های کشور لغزنده است
  • تأمین مالی پروژه‌ها بسیار دشوار شده است
  • لامپ‌های مراکز عمومی امروز برای یک ساعت خاموش می‌شود
  • ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی امروز
  • فعالیت خط دریایی چابهار- عمان با ظرفیت سه روز در ایام نوروز
  • کاهش نرخ سیگار کشیدن بعد از انعقاد پیمان جهانی تنباکو
  • دبی در حال افتتاح بخشی از بزرگترین نیروگاه خورشیدی دنیا
  • ارتباط از دست دادن حس بویایی و مرگ زودهنگام
  • داروی قلب «دیگوکسین» موجب افزایش ریسک مرگ برخی بیماران می شود
  • منصور برزگر: کشتی گیران جوان شایستگی خود را بخوبی نشان دادند
  • پیش فروش گلکسی اس 8 در اروپا از ۹ فروردین ماه آغاز خواهد شد
  • تلخ و شیرین پرسپولیس در سال 95
  • ۱۴۶۵ واحد صنفی متخلف نوروزی در مازندران شناسایی شدند
  • پتروشیمی کردستان با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود
  • بررسی نمونه دست دوم تویوتا FJ در بازار
  • مدل پرچم دار سری i بی ام و در سال 2021 خودران سطح 5 خواهد بود
  • ۳ سؤال اساسی برای سنجیدن موفقیت ایده استارتاپ
  • عزت‌اللهی مرد اصلی کی‌روش در راه جام‌جهانی
  • بازتاب پیروزی ایران در رسانه روسیه‌ای
  • صدور گواهی‌نامه مشترک ایمنی در برابر حریق
  • هوای «پاک» پایتخت در چهارمین روز سال ۹۶
  • قیمت مرغ را کنترل می‌کنیم
  • طوفان تندری امروز به جنوب ایران می‌رسد
  • سهم۸۸درصدی نفت در رشد اقتصادی
  • فاز اول برنامه عملیاتی ایمنی راه‌ها تصویب شد
  • آرزوی علی نصیریان برای تئاتر ایران
  • محور هراز بازگشایی شد
  • مردم پشت درهای بسته موزه‌های تهران مانده‌اند
  • مقاومت بانکها در مقابل کاهش نرخ سود
  • تعداد ثبت‌نام کنندگان انتخابات شورای شهر تهران از هزار نفر گذشت
  • بهره مندی ٥ میلیون مشترک ایرانی از گاز طبیعی
  • چرا سال ۹۶، سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال نام گرفت؟!
  • ۳اصل بهبود کسب وکار
  • برگزاری مسابقه فیلم و عکس مستند بشر دوستی در نوروز
  • بی‌توجهی وخواب‌آلودگی علت ۴۰درصد تصادفات جاده‌ای
  • پلیس‌آگاهی به مسافران نوروزی برای پیشگیری از کلاهبرداری هشدار داد