کد خبر: 48843

چطور کسب‌ و کار خود را در اینترنت معرفی کنید؟!

هر بار که می‌خواهید مطلبی در مورد کسب‌وکارتان منتشر کنید، این سوال را از خودتان بپرسید که چه دلیلی وجود دارد که مخاطبان بخواهند صفحه‌ای را دنبال کنند که محتوای آن جذابیت و تاثیرگذاری خاصی ندارد؟!

چطور کسب‌ و کار خود را در اینترنت معرفی کنید؟!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بنیاد ملی نخبگان، از زمان ورود به عصر اطلاعات، استفاده از فضای مجازی، ابزاری قدرتمند و کم‌خرج برای تبلیغات به حساب می‌آمده است و کارآفرینان و صاحبان صنایع و کسب‌وکارهای مختلف، همیشه روی خوشی به این سبک از تبلیغات نشان داده‌اند. امروزه با توجه به استفاده انبوه و روزافزون از فضای مجازی، رقابت بسیار سنگینی در زمینه تبلیغات در این عرصه ایجاد شده است. و به‌ویژه با توجه به افزایش روزافزون مخاطبان اپلیکیشن‌هایی نظیر اینستاگرام، شیوه‌های درست تبلیغ و معرفی کسب‌وکارهای مختلف در صفحات اینستاگرامی اهمیت زیادی پیدا کرده است. این‌بار قصد داریم به شما بگوییم که چطور کسب‌وکار خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید تا بتوانید بیش از 250 هزار فالوئر داشته باشید.

1. یک موضوع خاص را انتخاب کنید و روی آن متمرکز شوید
برای این‌که به اهمیت این موضوع پی ببرید، بد نیست سراغ صفحاتی بروید که کارشان انتشار اخبار ورزشی یا نکته‌های روان‌شناسی است. تمرکز روی یک موضوع مشخص باعث می‌شود صفحه شما طرفداران خاص خود را پیدا کند. در واقع شما با انتخاب یک موضوع مشخص، لحن صحبت خاصی را با مخاطبانتان انتخاب می‌کنید که به مرور و با گذشت زمان کوتاهی به آن عادت می‌کنند و پیام شما برایشان معنا و مفهومی خاص پیدا می‌کند. اگر در اینستاگرام روی یک موضوع خاص تمرکز نکنید، خیلی زود طرفدارانتان را از دست خواهید داد. 
2. با زمان‌بندی مشخص جلو بروید
شما برای معرفی و تبلیغ کسب‌وکار خود در اینستاگرام به حداقل روزی یک پست نیاز دارید. درواقع اگر مخاطبان به مدت یک هفته یا چند روز، پست جدیدی در صفحه شما نبینند، به مرور آن‌ها را از دست خواهید داد. فراموش نکنید مخاطبان شما انتظار دارند محتوای مشخصی به صورت روزانه برایشان تامین کنید، وگرنه چه دلیلی دارد که صفحه شما را دنبال کنند؟! هر پست فرصتی است برای جذب مخاطب جدید. هر وقت پست جدیدی می‌گذارید، اگر محتوایی که ارائه کردید، جذاب و مورد تایید مخاطبان باشد، دوستان و نزدیکان خود را تگ می‌کنند و درواقع با این کار صفحه شما را به آن‌ها معرفی خواهند کرد و اگر آن‌ها هم بتوانند با فضای صفحه شما ارتباط برقرار کنند، تبدیل به مخاطب جدیدی برای شما خواهند شد.
3. از هشتگ به‌درستی استفاده کنید
به‌روزرسانی‌های جدید اینستاگرام، هشتگ را تبدیل به ابزاری بسیار کاربردی کرده است. پس قبل از انجام هر کاری با یک بررسی دقیق و همه‌جانبه بهترین هشتگ‌ها را برای پستتان انتخاب کنید. هشتگ مانند کارت دعوتی است که شما برای مخاطبان دیگر در فضای اینستاگرام می‌فرستید. البته فراموش نکنید که حداکثر می‌توانید تا 30 هشتگ برای هر پست بگذارید و بهتر است از تمامی آن‌ها استفاده کنید. حتی می‌توانید یک لیست آماده از هشتگ‌های پرطرفدار برای خودتان بسازید و برای هر پست از تعدادی از آن‌ها استفاده کنید.
4. مکان خود را در هر پست تگ کنید
این شیوه یکی از راحت‌ترین و بی‌دردسرترین شکل‌های تبلیغاتی است که علاقه‌مندان به مناطق خاص را به خود جلب می‌کند، بدون این‌که قرار باشد توضیح زیادی بدهید. 
5. زمان مناسبی را برای پست گذاشتن انتخاب کنید
زمانی را برای پست گذاشتن انتخاب کنید که مخاطبتان خواب نباشد. البته در هر شهر یا کشوری زمان مناسب با شهر یا کشور دیگر متفاوت است. اما بهترین زمان به صورت کلی برای طرفداران اینستاگرام، قبل از خواب است که برای آخرین بار پست‌های مورد علاقه خود را چک می‌کنند. البته به‌روزرسانی جدید اینستاگرام تا حدود زیادی این مشکل را برای شما حل کرده، چون بدون در نظر گرفتن زمان وقتی صفحه اینستاگرام خود را باز می‌کنید، ابتدا پست‌های مربوط به صفحه مورد علاقه‌تان را خواهید دید. با این وجود باز هم اولویت این است که در زمان مناسبی پست‌هایتان را منتشر کنید تا مخاطبان بیشتری آن را ببینند. 
6. محتوای جذابی را به اشتراک بگذارید 
علاوه بر این‌که برای تبلیغ کسب‌وکار و جذب مخاطب وفادار باید روی یک موضوع خاص متمرکز باشید، جذابیت پست نیز فاکتوری بسیار مهم برای جلب نظر مخاطب به شمار می‌رود. پس هر بار که می‌خواهید پستی در مورد کسب‌وکارتان منتشر کنید، این سوال را از خودتان بپرسید که چه دلیلی وجود دارد که مخاطبان اینستاگرام بخواهند صفحه‌ای را دنبال کنند که محتوای آن جذابیت و تاثیرگذاری خاصی ندارد؟! 
7. آرم و لوگوی خود را به صورت برجسته در هر پست درج کنید
عامل مهم موفقیت در اینستاگرام صرفا تگ کردن نیست، چون ممکن است دیگران از پست‌های شما عکس بگیرند و آن را در صفحات دیگر منتشر کنند. وجود لگو و نام و نشان تجاری در هر پست درست مانند امضای شماست که نشان می‌دهد شما آن عکس یا جمله یا محتوا را را انتخاب کرده‌اید و اعتبار آن باید به شما برسد.
8. نام‌های مرتبط و مشهور را تگ کنید
اگر نوع کسب‌وکارتان به گونه‌ای است که می‌توانید از اسم آدم‌های مشهور استفاده کنید، حتی یک دقیقه هم معطل نکنید! این کار باعث می‌شود تعداد زیادی از مخاطبان اینستاگرام را به صفحه‌تان بکشانید که بخشی از آن‌ها می‌توانند به مخاطب وفادار شما تبدیل شوند.„
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
قیمت طلا ، ارز و سکه
  • حادثه معدن «دندی» حاصل بی‌احتیاطی بود
  • اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام) توسط بانک اقتصادنوین منتشر می شود
  • کاهش ۲۰ سانتی‌متری تراز دریاچه ارومیه
  • رونمایی از لپ تاپ جدید لنووو
  • مذاکرات سفارت ایران در کرواسی با بانک مرکزی این کشور برای برقراری روابط بانکی با ایران
  • ادامه روند کاهشی نرخ مرغ در بازار
  • جزئیات حکم فیفا علیه طارمی و پرسپولیس
  • سامانه سهام عدالت از دسترس خارج شد
  • پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت هفته دفاع مقدس
  • نخستین همایش «مدیران آینده صنعت برق کشور» در تهران برگزار می شود
  • چین با تحریم نفتی ضد کره شمالی همراه می‌شود
  • جذب سرمایه‌ خارجی می‌تواند بر روند توسعه ملی تاثیرگذار باشد
  • تولید زامیاد طی دو ماه از مرز 8000 دستگاه گذشت
  • کتابهای درسی ما، دانش آموزان را برای دیروز تربیت می کند
  • آموزشگاه کاژه با آموزش #C با 90درصد تخفیف
  • منتخب تصاویر نخست روزنامه های شنبه اول مهر ماه
  • فرصت های تکنولوژیک و توسعه
  • ناتوانی تولید داخل در تامین بازار چادر مشکی
  • ضربه خام‌فروشی ‌به اشتغال‌
  • موافقت بازیگران اصلی نفتی با تمدید کاهش تولید
  • روحانی: موشک‌های‌مان را تقویت می‌کنیم
  • ظریف: اگر آمریکا خواهان امتیاز جدید است ایران هم امتیاز می‌خواهد
  • دیدار سفیر ایران در روسیه با رییس دانشگاه دولتی مسکو
  • اشتغال پایدار با اجرای سه طرح اشتغالی
  • نیکی هیلی: خروج از برجام آمریکا را بی‌اعتبار نمی‌کند
  • فعلا نگران تشعشعات موبایلی نباشید
  • نوبت پنجمین پرسش مهر رئیس‌جمهور
  • پرداخت‌های آفلاین؛ راهکار حل مشکل پول خرد
  • واکنش جوادی به وضعیت نامشخص تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال
  • کارلوس توس: فوتبال چین ۵۰ سال دیگر هم پیشرفت نمی‌کند
  • هوودس داربی تورین را از دست داد
  • تظاهرات نمازگزاران جمعه در اعتراض به سخنان ترامپ
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و چین درباره برجام
  • ظریف: ایران به همکاری و گفت‌وگوی آسیایی باور دارد
  • اول مهرماه؛ عرضه اولیه 10 درصد از سهام «ریشمک» در فرابورس ایران
  • جلالی: همیشه می گویند من مقابل پرسپولیس دفاعی بازی کردم
  • منع استفاده از پیام رسان ها در عربستان سعودی برداشته شد
  • مورینیو: برداشتن جام اتحادیه به سود ما خواهد شد
  • فروش بلبرینگ‌های چینی با بسته‌بندی برند معتبر بلبرینگ‌سازی تبریز
  • ابزار و وسایل کیمیاگری "رازی" در کرمانشاه به نمایش درمی‌آید
  • دخترانی که بر یک رشته ورزشی تمرکز می‌کنند، استرس بیشتری دارند
  • کاهش علائم آسم با ورزش و تغذیه سالم
  • حفظ وزن سالم بهترین روش پیشگیری از فشارخون بالا
  • یک روز پرخوری با بدن چه می کند؟
  • هتل بلفاست ایرلند تجربه زندگی در کشتی تایتانیک
  • مهدی‌پور: این نتیجه را نمی‌توان گردن این و آن انداخت/ استقلال بهتر می‌شود
  • وجود 13 هزار طرح صنعتی با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در کشور
  • ارائه تبلیغات موثر با ۸ توصیه کلیدی و هوشمندانه
  • جشنواره «میل ولی» میزبان «وقت نهار» و «هنوز نه» از ایران شد
  • پیروزی اوستنده در جام حذفی با حضور رضاییان