کد خبر: 48843

چطور کسب‌ و کار خود را در اینترنت معرفی کنید؟!

هر بار که می‌خواهید مطلبی در مورد کسب‌وکارتان منتشر کنید، این سوال را از خودتان بپرسید که چه دلیلی وجود دارد که مخاطبان بخواهند صفحه‌ای را دنبال کنند که محتوای آن جذابیت و تاثیرگذاری خاصی ندارد؟!

چطور کسب‌ و کار خود را در اینترنت معرفی کنید؟!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بنیاد ملی نخبگان، از زمان ورود به عصر اطلاعات، استفاده از فضای مجازی، ابزاری قدرتمند و کم‌خرج برای تبلیغات به حساب می‌آمده است و کارآفرینان و صاحبان صنایع و کسب‌وکارهای مختلف، همیشه روی خوشی به این سبک از تبلیغات نشان داده‌اند. امروزه با توجه به استفاده انبوه و روزافزون از فضای مجازی، رقابت بسیار سنگینی در زمینه تبلیغات در این عرصه ایجاد شده است. و به‌ویژه با توجه به افزایش روزافزون مخاطبان اپلیکیشن‌هایی نظیر اینستاگرام، شیوه‌های درست تبلیغ و معرفی کسب‌وکارهای مختلف در صفحات اینستاگرامی اهمیت زیادی پیدا کرده است. این‌بار قصد داریم به شما بگوییم که چطور کسب‌وکار خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید تا بتوانید بیش از 250 هزار فالوئر داشته باشید.

1. یک موضوع خاص را انتخاب کنید و روی آن متمرکز شوید
برای این‌که به اهمیت این موضوع پی ببرید، بد نیست سراغ صفحاتی بروید که کارشان انتشار اخبار ورزشی یا نکته‌های روان‌شناسی است. تمرکز روی یک موضوع مشخص باعث می‌شود صفحه شما طرفداران خاص خود را پیدا کند. در واقع شما با انتخاب یک موضوع مشخص، لحن صحبت خاصی را با مخاطبانتان انتخاب می‌کنید که به مرور و با گذشت زمان کوتاهی به آن عادت می‌کنند و پیام شما برایشان معنا و مفهومی خاص پیدا می‌کند. اگر در اینستاگرام روی یک موضوع خاص تمرکز نکنید، خیلی زود طرفدارانتان را از دست خواهید داد. 
2. با زمان‌بندی مشخص جلو بروید
شما برای معرفی و تبلیغ کسب‌وکار خود در اینستاگرام به حداقل روزی یک پست نیاز دارید. درواقع اگر مخاطبان به مدت یک هفته یا چند روز، پست جدیدی در صفحه شما نبینند، به مرور آن‌ها را از دست خواهید داد. فراموش نکنید مخاطبان شما انتظار دارند محتوای مشخصی به صورت روزانه برایشان تامین کنید، وگرنه چه دلیلی دارد که صفحه شما را دنبال کنند؟! هر پست فرصتی است برای جذب مخاطب جدید. هر وقت پست جدیدی می‌گذارید، اگر محتوایی که ارائه کردید، جذاب و مورد تایید مخاطبان باشد، دوستان و نزدیکان خود را تگ می‌کنند و درواقع با این کار صفحه شما را به آن‌ها معرفی خواهند کرد و اگر آن‌ها هم بتوانند با فضای صفحه شما ارتباط برقرار کنند، تبدیل به مخاطب جدیدی برای شما خواهند شد.
3. از هشتگ به‌درستی استفاده کنید
به‌روزرسانی‌های جدید اینستاگرام، هشتگ را تبدیل به ابزاری بسیار کاربردی کرده است. پس قبل از انجام هر کاری با یک بررسی دقیق و همه‌جانبه بهترین هشتگ‌ها را برای پستتان انتخاب کنید. هشتگ مانند کارت دعوتی است که شما برای مخاطبان دیگر در فضای اینستاگرام می‌فرستید. البته فراموش نکنید که حداکثر می‌توانید تا 30 هشتگ برای هر پست بگذارید و بهتر است از تمامی آن‌ها استفاده کنید. حتی می‌توانید یک لیست آماده از هشتگ‌های پرطرفدار برای خودتان بسازید و برای هر پست از تعدادی از آن‌ها استفاده کنید.
4. مکان خود را در هر پست تگ کنید
این شیوه یکی از راحت‌ترین و بی‌دردسرترین شکل‌های تبلیغاتی است که علاقه‌مندان به مناطق خاص را به خود جلب می‌کند، بدون این‌که قرار باشد توضیح زیادی بدهید. 
5. زمان مناسبی را برای پست گذاشتن انتخاب کنید
زمانی را برای پست گذاشتن انتخاب کنید که مخاطبتان خواب نباشد. البته در هر شهر یا کشوری زمان مناسب با شهر یا کشور دیگر متفاوت است. اما بهترین زمان به صورت کلی برای طرفداران اینستاگرام، قبل از خواب است که برای آخرین بار پست‌های مورد علاقه خود را چک می‌کنند. البته به‌روزرسانی جدید اینستاگرام تا حدود زیادی این مشکل را برای شما حل کرده، چون بدون در نظر گرفتن زمان وقتی صفحه اینستاگرام خود را باز می‌کنید، ابتدا پست‌های مربوط به صفحه مورد علاقه‌تان را خواهید دید. با این وجود باز هم اولویت این است که در زمان مناسبی پست‌هایتان را منتشر کنید تا مخاطبان بیشتری آن را ببینند. 
6. محتوای جذابی را به اشتراک بگذارید 
علاوه بر این‌که برای تبلیغ کسب‌وکار و جذب مخاطب وفادار باید روی یک موضوع خاص متمرکز باشید، جذابیت پست نیز فاکتوری بسیار مهم برای جلب نظر مخاطب به شمار می‌رود. پس هر بار که می‌خواهید پستی در مورد کسب‌وکارتان منتشر کنید، این سوال را از خودتان بپرسید که چه دلیلی وجود دارد که مخاطبان اینستاگرام بخواهند صفحه‌ای را دنبال کنند که محتوای آن جذابیت و تاثیرگذاری خاصی ندارد؟! 
7. آرم و لوگوی خود را به صورت برجسته در هر پست درج کنید
عامل مهم موفقیت در اینستاگرام صرفا تگ کردن نیست، چون ممکن است دیگران از پست‌های شما عکس بگیرند و آن را در صفحات دیگر منتشر کنند. وجود لگو و نام و نشان تجاری در هر پست درست مانند امضای شماست که نشان می‌دهد شما آن عکس یا جمله یا محتوا را را انتخاب کرده‌اید و اعتبار آن باید به شما برسد.
8. نام‌های مرتبط و مشهور را تگ کنید
اگر نوع کسب‌وکارتان به گونه‌ای است که می‌توانید از اسم آدم‌های مشهور استفاده کنید، حتی یک دقیقه هم معطل نکنید! این کار باعث می‌شود تعداد زیادی از مخاطبان اینستاگرام را به صفحه‌تان بکشانید که بخشی از آن‌ها می‌توانند به مخاطب وفادار شما تبدیل شوند.„
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
قیمت طلا ، ارز و سکه
  • جزئیات برگزاری اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار شهرستان همدان در سال ۹۶
  • ایمن‌سازی ۲۲ باب مدرسه حاشیه راه‌های خراسان شمالی
  • بسته شدن پرونده مسکن مهر شهرستان ساوه با تحویل ۴۸۴۲ واحد به متقاضیان
  • جذب 79 هزار مشترک جدید گاز در خراسان رضوی طی سال گذشته
  • 26 هزار تماس با مرکز ارتباطات مردمی گاز خراسان رضوی به ثبت رسید
  • با اجرای برنامه ایمنی آب شهرهای استان گامی بزرگ در جهت ارتقاء کیفیت آب برداشته خواهد شد
  • شهردار و رئیس شورای اسلامی اندیشه از وضعیت پروژه های عمرانی شهرداری بازدید کردند
  • ترانزیت بیش از ۵۴۶ هزار تن کالا از استان گیلان در سال گذشته
  • رشد سرانه نشر کتاب نشان دهنده فضای باز سیاسی در کشور است
  • نباید گردشگری را حوزه‌ای سیاسی بدانیم
  • تأکید نمایندگان استان گیلان بر توسعه کشاورزی و گردشگری
  • بیکاری در ایران ساختاری است
  • بقا در بازار لوازم خانگی با تکنولوژی روز دنیا
  • مزایای اتصال فیبر نوری به منازل
  • نگاه بازار اجاره به نرخ تورم
  • اشتغالزایی کم‌هزینه دانش‌بنیان‌ها
  • پاکشوما برند محبوب مصرف کنندگان شد
  • اظهارات تند مدیر باشگاه الاهلی قبل از دیدار برابر استقلال
  • سیاسیون با سیاه‌نمایی و منفی گرایی به باورهای مردم آسیب می‌زنند
  • قیمت خودروهای میتسوبیشی در ایران افزایش پیدا کرد
  • یونایتد جانشین زلاتان را پیدا کرد
  • پرونده بازی ایران - چین در کمیته انضباطی فیفا
  • محمد طلایی: برخی می‌خواهند بین من و خادم اختلاف بیاندازند
  • وقتی رسانه‌ها دست به دامن عرب‌ها شدند
  • خسروتاج: نوسانات نرخ ارز را برای صادرکنندگان جبران می‌کنیم
  • 54 پرونده تخلف صنفی به تعزیرات حکومتی فردیس ارجاع شد
  • وزارت صنعت برای پرداخت بدهی کروز از بانک صنعت و معدن درخواست وام کند
  • ایجاد 844 فرصت شغلی جدید با پرداخت بیش از 310 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید
  • رشد میانگین 18.5 درصدی قیمت تیرآهن در بهمن 95
  • تلاش برای ارتقاء خدمات انتظامی و اتخاذ رویکرد ابتکار عمل
  • ایران و استرالیا در زمینه چالش‌های محیط زیستی تشابهاتی دارند
  • ساختمان‌های ناایمن از سوی شورای شهر اعلام عمومی می‌شود
  • رشد چشم‌گیر حجم و ارزش معاملات فرابورس ایران
  • پرداخت بالغ بر 1500 میلیارد ریال به SMEها در سال 95
  • لزوم پذیرش ریسک معاملات سهام و حق تقدم خرید سهام در بازار پایه ب و ج
  • تامین مالی صنایع استان‌ها به کمک ابزارهای نوین مالی فرابورس
  • نشست هم‌اندیشی شورای خیّرین علم و فناوری در گرگان برگزار شد
  • تعامل ریشه‌دار دو کشور زمینه‌ساز توسعه همکاری‌های علمی و فناوری است
  • گسترش فرهنگ دانش‌بنیان بهترین راهِ ایجاد اشتغال پایدار است
  • ال‌کلاسیکو چقدر سود دارد؟
  • جوان‌های ریسک‌پذیر، لازمه فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان هستند
  • قیمت مرغ بازهم پر کشید
  • امکان دریافت شماره شبا از بانک دی جهت ثبت در سامانه سهام عدالت
  • توقف ارائه خدمات فرودگاهی به زاگرس‌ایر در مشهد را پیگیری می‌کنیم
  • سهم سایپا از صادرات خودرو کشور افزایش یافت
  • ارائه خدمات سرویس ادواری در تعمیرگاه های مرکزی سایپا در روزهای جمعه
  • افزایش قیمت شیر غیرقانونی است
  • ایران به هیچ کشوری برق مجانی صادر نمی‌کند
  • اقدام و عمل بانک کشاورزی در دولت تدبیر و امید
  • وداع با نسل زنانه