صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

آذری خبرداد:

انجام پروازهای هواپیمایی نفت از امروز در فرودگاه گرگان

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان خبرداد با انجام نخستین پرواز هواپیمایی نفت در فرودگاه گرگان از امروز ۴ دی ماه، برقراری پروازهای این هواپیمایی به مقصد رشت، مشهد و تهران از فرودگاه گرگان آغاز شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی, رامین آذری مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان از برقراری سه پرواز جدید در مسیرهای داخلی خبر داد و گفت: پروازهای شرکت هواپیمایی نفت از امروز چهارم دی‌ماه با هواپیمای فوکر ۵۰ در مسیرهای رشت، مشهد و تهران از فرودگاه گرگان برقرار خواهد شد.
به گفته آذری بر اساس برنامه اعلام‌شده از سوی شرکت هواپیمایی نفت، پروازهای تهران-گرگان-تهران در روزهای شنبه و دوشنبه هر هفته ساعت ۹:۳۰ صبح از تهران به گرگان و ساعت ۱۱:۳۰ صبح از گرگان به تهران انجام خواهد شد.
وی توضیح داد: برای نخستین بار پروازهای رشت-گرگان-مشهد و بالعکس نیز در روزهای جمعه طبق برنامه، ساعت۹:۳۰ صبح از رشت به گرگان، ۱۱:۲۰ از گرگان به مشهد، ۱۳:۱۰ از مشهد به گرگان و ۱۵:۱۰ از گرگان به رشت خواهد بود.
آذری با اعلام اینکه افزایش مقاصد پروازی و تعداد پروازهای هفتگی، یکی از مهم‌ترین درخواست‌های مردم استان است، گفت: با افزایش شرکت‌های هواپیمایی حاضر در فرودگاه و افزایش تعداد پروازها و اضافه نمودن چند مسیر داخلی به پروازهای فرودگاه زمینه رقابت شرکت‌های هواپیمایی درجهت رفاه حال مردم فراهم‌شده است.
مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان، بابیان اینکه پیش‌ازاین ۴۲ سورتی پرواز در فرودگاه گرگان انجام می‌شد، گفت: تعداد پروازهای فرودگاه گرگان طی دو ماه گذشته به ۷۸ سورتی رسیده است و در صورت افزایش تقاضا رایزنی‌ها برای افزایش مقاصد پروازی ادامه خواهد داشت.