صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رامین آذری خبر داد:

برقراری یک پرواز جدید خارجی در فرودگاه گرگان

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان از برقراری یک پرواز جدید در مسیر گرگان به نجف خبر داد و گفت: دومین پرواز از نجف روز پنج شنبه دوم دی ماه وارد گرگان خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل ازپایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی,  رامین آذری مدیرکل فرودگاه های استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: تعداد پرواز به عتبات عالیات از فرودگاه گرگان افزایش یافت.
وی دراین باره توضیح داد: پروازگرگان- نجف توسط شرکت هواپیمایی زاگرس روزهای یکشنبه هر هفته انجام می شد که با اضافه شدن یک پرواز در روز پنج شنبه، تعداد پروازهای این مسیر به دو پرواز در هفته افزایش یافت.  
آذری افزود: دومین پرواز گرگان – نجف نیز در روزهای پنج شنبه هرهفته توسط شرکت هواپیمایی زاگرس انجام می شود و نخستین پرواز روز پنج شنبه دوم دی ماه فرودگاه گرگان را به مقصد فرودگاه شهر نجف ترک خواهد کرد.
به گفته ی آذری فرودگاه گرگان با دارابودن امکانات و تجهیزات لازم فرودگاهی این آمادگی را برای افزایش دیگر پروازها به نقاط مختلف کشور دارد که در دستور کار قرار گرفته و به زودی شاهد افزایش پروازها به دیگر نقاط کشور خواهیم بود.
مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان هم چنین خبر داد: فرودگاه بین‌المللی گرگان میزبان بیش از ۷۴ پرواز هفتگی در مسیرهای داخلی تهران، مشهد، زاهدان و اهواز و همچنین دو پرواز نجف در مسیر خارجی است.