صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

در جلسه شورای تأمین مسکن استان آذربایجان‌غربی مطرح شد:

شاخص پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر آذربایجان‌غربی در نقطه اوج

روند اجرایی ۵۱ هزار و ۷۹۴ واحد مسکن مهر در قالب تعاونی، خودمالکی و گروهی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، ۹۰ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی، مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی در نود و چهارمین جلسه شورای تأمین مسکن استان گفت: ساخت ۲۶ هزار و ۳۹ واحد از طریق تعاونی‌های مسکن مهر و ۱۴ هزار و ۷۱۵ واحد مسکن مهر در قالب خودمالکی و گروهی در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر استان، ۸۶ درصد پیشرفت اجرایی دارد.
داریوش نصر با اعلام اینکه شاخص پیشرفت اجرایی ۱۱ هزار و ۴۰ واحد مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان، ۹۹ درصد است، افزود: میانگین شاخص پیشرفت اجرایی پروژه‌های مسکن مهر آذربایجان‌غربی به ۹۰ درصد رسیده است.
وی از پرداخت تسهیلات به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۶۲ میلیون ریال برای ۵۱ هزار و ۷۹۴ واحد؛ مجموعه پروژه‌های مسکن مهر استان خبر داد و گفت: امسال ۲ هزار و ۱۷۴ واحد مسکن مهر در قالب شرکت‌های تعاونی مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شده است.
نود و چهارمین جلسه شورای تأمین مسکن آذربایجان‌غربی با محوریت گزارش آخرین وضعیت پروژه‌های طرح مسکن مهر استان، آخرین عملکرد مصوبات جلسه ۹۲ شورای تأمین مسکن، تبادل‌نظر و تصمیم‌گیری در ارتباط با موارد ارجاعی به دبیرخانه و نیز بحث و بررسی مشکلات و موانع پروژه‌های مسکن مهر و با حضور معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی، مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.