صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

لاریجانی:

تدوین برنامه ششم فرصت مناسبی برای توجه به برنامه و بودجه سیستان و بلوچستان است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تدوین برنامه ششم و بررسی بودجه سال آینده فرصت مناسبی برای توجه به برنامه و بودجه سیستان و بلوچستان است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، علی لاریجانی روز دوشنبه در بدو ورود به فرودگاه بین المللی زاهدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افتخاری برای ماست که امروز خدمت مردم سیستان و بلوچستان برسیم و از نزدیک مسائل آنان را رصد کنیم.
وی افزود: این سفر فرصتی است تا از کارهایی که در مسائل اجرایی سیستان و بلوچستان انجام می شود و نیازهای این استان بیشتر مطلع شویم و طرح هایی که نیاز است دنبال شود را بهتر بشناسیم. 
رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: الان موقعی است که هم برنامه ششم توسعه در حال تدوین است و هم بودجه سال آینده در دست بررسی است .
لاریجانی اظهار داشت: این شرایط فرصتی است تا نیازهای مهم سیستان و بلوچستان را با کمک نمایندگان، استاندار و مدیران بررسی کنیم و تا آنجایی که ممکن است به این استان که احتیاج به کار زیاد دارد در برنامه و بودجه توجه بیشتری شود. 
وی گفت: همچنین برادران سپاه پاسداران نیز طرح های خیلی متنوع بهداشتی درمانی در سیستان و بلوچستان دارند که در این سفر این طرح ها نیز افتتاح می شود.
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح دوشنبه به منظور شرکت در مراسم افتتاح 12 بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی سپاه وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شد.