صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

امروز برگزار می شود:

رونمایی از دو اثر ادبی در فرهنگسرای ابن سینا

کانون ادبی ترانه مهر امروز شنبه 20 آذر ماه دو اثر ادبی را با حضور پدیدآوردندگان این دو اثر و جمعی از منتقدان و صاحب نظران حوزه ادبیات رونمایی می کند.

به گزارش خبرنگار«کسب وکار»، کتاب " بی دل هوا" اثر زهرا سیدی و کتاب " از سرم می پرد پرنده شدن" اثر مریم جاویدپور امروز شنبه 20 آذرماه از ساعت 17 در فرهنگسرای ابن سینا،  با حضور مولفان این دو اثر و جمعی از منتقدان و صاحب نظران ادبی، در فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک غرب، خیابان ایران زمین ، جنب شهر کتاب ، رونمایی شده و مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.
این مراسم با حضور نویسندگان، شاعران، ترانه سرایان، هنرمندان و بازیگران مطرح سینما ، تئاتر و تلویزیون برگزار می شود. همچنین ، استاد حسین آهی،بهمن زدوار و مهدی پاکدل به عنوان منتقد در این مراسم حضور خواهند داشت و شعرخوانی شاعران کانون ادبی ترانه مهر و حضار، اجرای زنده موسیقی با آواز حسین مکی نیز از دیگر بخش های این مراسم است.
گفتنی است ؛ محمدرضا حبیبی ترانه سرای نام آشنای کشور در مقام مجری – کارشناس ، اجرای این برنامه را به عهده خواهد داشت و حضور  در این مراسم برای عموم  علاقه مندان آزاد و رایگان است.