صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

با حضور سفیر استرالیا اولین دفتر سروکورپ پارس در تهران افتتاح شد

در آغاز این افتتاحیه خانم حجار مدیریت سرو کورپ پارس با خیر مقدم به حضار و احضور آقای ایان بیگز سفیر محترم استرالیا و حمایتهای سفارت استرالیا تقدیر و تشکر کردند.
به گزارش کسب و کار - ایشان با بیان اینکه وقنی از برنامه توسعه سو کورپ در تهران مطلع شدم این برایم ماموریتی غیر ممکن به نظر میرسید. صادقانه باید عرض کنم که افتخار و خوش وقتی بزرگی است که بخشی از این توسعه جهانی باشم. ما با افتتاح اولین شعبه در تهران پاسخگوی نیازهای شرکتهای بومی و بین المللی در اقتصاد رو به رشد کنونی خواهیم بود.پس چه شما یک شرکت تک نفره یا یک شرکت چند ملیتی هستید ما میتوانیم راه حلی متناسب با کسب و کار شما ارایه دهیم. سرو کورپ قصد دارد تا 10 مرکز در شهر افتتاح نماید.
شرکت سروکورپ پارس از سال ۱۹۸۷ میلادی در سیدنی استرالیا شروع به کار کرد و تا کنون به کار آفرینان و صاحبان کسب و کار‌های کوچک و بزرگ با کمترین هزینه‌ها، بهترین خدمات اداری و دفتری، از جمله بهترین آدرس و راه کارهای مناسب تجارت ارائه کرده است. این شرکت  همچنان به گسترش و رشد خود در خاورمیانه ادامه و پاسخگوی نیاز‌های مشتریان می باشد.
امروزه شرکت سروکورپ پارس در سطح بین‌المللی در بهترین و اصلی‌ترین شهر‌های دنیا از جمله در استرالیا، نیوزلند، ژاپن، چین، انگلستان، آمریکا، جنوب شرق آسیا، هند، اروپا و خاورمیانه فعالیت دارد که تعداد آنها به ۱۵۰ شعبه در جهان می‌رسد.
دفاتر سروکورپ پارس و زیرساختهای IT در آن به شرکت‌ها در هر سطح و سایزی این امکان را می دهد که از سیستم‌های پیشرفته  IT و خدمات اداری در سطح بین المللی استفاده نمایند.  
زیرساختهای ای تی و پشتیبانی‌ چند ملیتی بدون نیاز به طی کردن به مراحل پیچیده در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
دفاتر سروکورپ پارس به طور کامل و در یک سیستم بزرگ و منسجم مدیریت میشوند. این دفاتر در بهترین ساختمان‌ها در شهر‌های اصلی‌ دنیا قرار دارند و شامل بهترین آدرس، اپراتورها ‌، دسترسی‌ به اتاق‌های جلسات و کنفرانس در سراسر جهان و دسترسی‌ اختصاصی به خدمات آنلاین سروکورپ پارس می‌‌شوند.
ساختمان پارک واقع در یکی‌ از بهترین مناطق اداری تجاری تهران و با دسترسی‌ آسان به بهترین هتل‌های ۵ ستاره تهران به یکی‌ از پر رفت و آمد‌ترین برج‌های اداری تبدیل شده است. با بهترین منظره از پارک ملت و کوه‌های البرز و با حضور بزرگترین شرکت‌های بین‌المللی در دنیا ساختمان پارک انتخاب اصلی‌ بازرگانان و شرکت‌های داخلی‌ و خارجی شده است.