صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

از سلبریتی های خیلی ثروتمند بدانیم:

از ثروت افسانه ای برخی از سلبریتی ها خبر دارید؟

سلبریتی‌هایی وجود دارند که شهرت بی‌مثال و ثروت افسانه ای و سرشار آنها جای سوالی برایتان باقی نمی‌گذارد، چه میک جگر باشد و چه مدونا. اما چهره‌های دیگری در زمینه‌ی سرگرمی هستند که ممکن است بشناسید اما هیچ وقت نمی‌دانستید طی سال‌ها چه ثروتی اندوخته‌اند. با ما همراه باشید تا با این چند سلبریتی بسیار ثروتمند آشنا شوید.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بیزینس اینسایدر؛ با این ۱۲ سلبریتی بسیار ثروتمند آشنا شوید:
مارتین لاورنس- ثروت خالص برآورد شده: ۱۱۰ میلیون دلارسلبریتی بسیار ثروتمند
مارتین لاورنس به تازگی چندان در معرض دید عموم نبوده است، اما طی سال‌ها چندین حرکت حرفه‌ای زیرکانه انجام داده است.
نخستین حرکت بزرگ او، طنز تلویزیونی ” مارتین” که در خلق آن شرکت داشت، به یکی از بالارتبه‌ترین برنامه‌های شبکه‌ی فاکس در دهه‌ی ۹۰ تبدیل شد.
این کمدین با دادن حق امتیاز به “ویل اسمیت ” آن را به تعدادی فیلم سینمایی پرفروش، به ویژه “پسران بد” تبدیل کرد.
ری رومانو- ثروت خالص برآورد شده: ۱۲۰ میلیون دلارسلبریتی بسیار ثروتمند
“همه عاشق ریموند هستند ” چقدر موفق بود؟ خیلی محبوب‌تر از آن‌چه استقبال نه چندان گرم منتقدین باعث می‌شود باور کنید.
و ری رومانو فقط بازیگر آن نبود: به عنوان یک تهیه‌کننده‌ی اجرایی طنز تلویزیونی که ده سال ادامه داشت، هم‌چنین صداپیشگی در فیلم‌های ” عصر یخبندان”، این کمدین دیگر لازم نیست درباره‌ی پول نگران باشد.
بیردمن- ثروت خالص برآورد شده: ۱۵۰ میلیون دلارسلبریتی بسیار ثروتمند
این رپر به اندازه‌ی برخی هنرمندان زمینه‌ی خود نظیر لیل وین و نیکی میناژ معروف نیست، اما به عنوان رییس برند ضبط کش‌مانی‌رکوردز، به یکی از برترین غول‌های هیپ‌هاپ عصر حاضر تبدیل شده است.
گلن بک- ثروت خالص برآورد شده: ۱۸۰ میلیون دلارسلبریتی بسیار ثروتمند
گلن بک سبک اجرای کمیک محافظه‌کارانه‌ی خود را از فاکس‌نیوز بسیار فراتر برده است.
سهام او در شرکت رسانه‌ای مرکوری‌ریدیو‌آرتز و برنامه‌های زنده‌‌اش او را به یکی از ثروتمندترین کارشناسان دنیا تبدیل کرده است.
جسیکا آلبا- ثروت خالص برآورد شده: ۲۰۰ میلیون دلارسلبریتی بسیار ثروتمند
جسیکا آلبا بیش‌تر ثروتش را از بازیگری کسب نکرده است.
سرمایه‌گذاری ستاره‌ی “شهر گناه “، در شرکت آنست، سر به فلک کشیده است و ۱ میلیارد دلار ارزش‌گذاری شده است.
فوربس با تیتر ” ثروتمندترین زن خودساخته‌ی امریکا” تصویر او را روی جلدش چاپ کرد.
جولیا لوئیس دریفوس- ثروت برآورد شده: ۲۰۰ میلیون دلارسلبریتی بسیار ثروتمند
قطعا لری دیوید و جری سینفیلد به عنوان خالقان مشترک “سینفیلد”، پول زیادی به جیب زدند، اما جولیا لوئیس دریفوس سلبریتی بسیار ثروتمند این فهرست است.
این ثروت او نه به لطف ایفای نقش در طنز پرفروش ان‌بی‌سی و کمدی جدیدترش در اچ‌بی‌او به نام “نائب رییس”، بلکه به این دلیل که اتفاقا دختر جرارد لوئیس دریفوس میلیاردر، رییس شرکت خدمات انرژی لوئیس دریفوس است.
جیمی الیور- ثروت خالص برآورد شده: ۲۴۰ میلیون دلارسلبریتی بسیار ثروتمند
در ایالات متحده، جیمی الیور یک جورهایی این طور شناخته می‌شود: “همان انگلیسی در کانال شبکه‌ی غذا با ابتکارهای بهداشتی”.
اما در انگلستان الیور با پول به‌دست آمده از رستوران‌های موفق، برنامه‌های رسانه‌ای، و کتاب‌های آشپزی که تقریبا به محض فروش تمدید چاپ می‌شوند، ثروتمندترین سرآشپز است، و حتی گوردون رمزی را هم کنار می‌زند.
 
قاضی جودی- ثروت خالص برآورد شده: ۲۵۰ میلیون دلارسلبریتی بسیار ثروتمند
قاضی جودی ریزه‌میزه اما روراست (اسم واقعی: جودی شیندلین)، ملکه‌ی برنامه‌ی مستند تلویزیونی دادگاه، ممکن است با چهره‌ی برنامه‌ی روزانه‌اش متفاوت باشد، اما یکی از بزرگ‌ترین ثروت‌های تلویزیونی را اندوخته‌ است.
به طور متوسط، ۱۰ میلیون نفر برنامه‌ی او را تماشا می‌کنند؛ و با دستمزد گزارش‌شده‌ی ۴۷ میلیون دلار در سال پول زیادی از این مخاطبان به‌دست آورده است.
کیانو ریوز- دستمزد برآورد شده: ۳۵۰ میلیون دلارسلبریتی بسیار ثروتمند
او ممکن است تحسین‌شده‌ترین هنرپیشه نباشد، چرا که نقش‌های اکشن قهرمانانه‌ی احمقانه‌اش خوراک شوخی‌های اینترنتی شده است، اما کیانو ریوز در دو دهه‌ی گذشته یکی از سودآورترین ستاره‌های سینمایی بوده است، از “بیل و تد”، “فرار از نقطه”، و “سرعت” ( او در واقع مقدار زیادی پول را به خاطر این فیلم دنباله‌دار رد کرد) گرفته تا “ماتریکس” و به تازگی اکشن “جان ویک” باشکوه که بله، قرار است در چند سری ساخته شود.
جیمی بافت- ثروت خالص برآورد شده: ۴۳۰ میلیون دلارسلبریتی بسیار ثروتمند
جیمی بافت نماد زندگی راحت است، و این طور که معلوم است پول زیادی در آن وجود دارد.
علاوه‌بر کار موسیقی‌اش، که به شکلی زیرکانه ژانرهای فولکلور و کانتری را با تصویری از سبک زندگی تنبل و راحت تطبیق داده است، خواننده‌ی “چیزبرگر در بهشت” برندش را به زنجیره‌ای از کسب و کارهای موفق تبدیل کرده است به ویژه زنجیره‌ی مارگریتاویل.
گلوریا استفن- ثروت خالص برآورد شده‌ی: ۵۰۰ میلیون دلارسلبریتی بسیار ثروتمند
ممکن است در سال‌های اخیر جایگاهش را به عنوان یک ستاره‌ی پاپ کنار گذاشته باشد، اما گلوریا استفن ظاهرا در بیش‌تر دهه‌ی ۱۹۹۰ نیرویی طبیعی بود که موسیقی لاتین را با گروهش به نام ماشین موسیقی میامی به جایگاهی بین‌المللی رساند، به ویژه با قطعه‌ی به یاد ماندنی‌اش به نام”کونگا”.
او در میامی این نیرو را به تعدادی رستوران با حال وهوای کوبا منتقل کرده است و حتی سال گذشته یک نمایش موزیکال برادوی را در مورد زندگی با همسرش روی صحنه برد.
دالی پارتن- ثروت خالص گزارش‌شده: ۵۰۰ میلیون دلارسلبریتی بسیار ثروتمند
دالی پارتن برای مدت‌های مدیدی یک کارخانه‌ی ساخت آهنگ‌های پرفروش تک‌نفره بوده است، از قطعه‌ی “جولین” گرفته تا “جزیره‌ها در جریان”.
او دائما در حال برگزاری تور است، و با “۹ تا ۵” و فیلم زندگینامه‌ای موفق”کت رنگارنگ” در ان‌بی‌سی، پا در کفش تلویزیون و فیلم‌سازی کرده است.