صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

آغاز عملیات آسفالت محور قزوین – رزجرد

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی از انتخاب پیمانکار جهت اجرای عملیات آسفالت و بهسازی محور رزجرد- قزوین، ورودی میدان مینودر با توجه به حجم قابل توجه ترافیک عبوری از این محور خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، جعفر قزوینیان با اعلام این خبر گفت: پروژه عملیات بهسازی و روکش آسفالت مسیر رزجرد-قزوین به طول پنج کیلومتر و عرض هفت متر با توجه به اهمیت ارتقای سرویس محور موجود در دستور کار اداره کل قرار گرفته است.
وی افزود: محور قزوین - الموت از محورهای مهم جهت دسترسی به مناطق تاریخی و گردشگری در استان بوده و به همین جهت سالانه مسافرین بسیاری از آن عبور می‌کنندکه با توجه به بازدید وزیر راه و شهرسازی و تاکید وی، حفظ و ارتقای کیفیت مسیر در برنامه های راه و شهرسازی قرار گرفته است.
قزوینیان اظهار کرد: انجام عملیات بهسازی و اجرای روکش آسفالت مسیر رزجرد-قزوین با برآورد اعتباری در حدود۲۰ میلیارد ریال به انجام خواهد رسید.
مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی عنوان کرد: طول این محور ۱۰ کیلومتر بوده که اجرای آسفالت آن در بخش مورد نظر در دو مسیر رفت و برگشت اجرا می‌شود.
وی یادآور شد: اعتبار این پروژه به تناسب پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تامین و ابلاغ خواهد شد.