صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

پایگاه تندرستی اداره کل بیمه سلامت استان ایلام؛

آماده خدمت رسانی به زائران حسینی است

«نورالدین رحیمی» مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام گفت: پایگاه تندرستی اداره کل بیمه سلامت استان ایلام آماده خدمت رسانی به زائران حسینی است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، کار و رفاه اجتماعی، رحیمی افزود: با توجه به دستور مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران و در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز و زائران حسینی، ارائه خدماتی چون ویزیت، دارو و مراقبت های سلامت در این پایگاه و از طریق اداره کل بیمه سلامت استان ایلام به زائران عزیز ارائه می شود.
وی تصریح کرد: در این راستا روزانه حدود 800 الی یکهزار نفر در این پایگاه مورد ویزیت قرار گرفته و خدمات دارویی مورد نیاز خود را دریافت می کنند؛ گفتنی است در این زمینه همچنین روزانه 300 مورد خدمات تزریقات ارائه و تاکنون بیش از یکصد هزار ماسک در میان زائران توزیع شده است.
مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام اعلام کرد: در این پایگاه تیم های پزشکی متشکل از پزشک، پرستار و ماما به زائران عزیز ارائه خدمت می کنند.
رحیمی یادآورشد: در صورت نیاز به کادر درمانی بیشتر، تمامی ادارات کل بیمه سلامت استانهای کشور و ستاد سازمان بیمه سلامت ایران اعلام آمادگی کرده اند تا به عنوان تیم پشتیبان عازم ایلام شوند.
این مقام مسؤول تاکید کرد: با توجه به استقرار پایگاه تندرستی در میدان «ارغوان» شهر ایلام که در واقع مسیر اصلی ورود و خروج زائران حسینی است، موجب شده این اداره کل بتواند خدمات درمانی مورد نیاز را به سیل جمعیتی عظیمی ارائه دهد.
مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام ضمن تشکر از ابراز حمایت و پشتیبانی تمامی همکاران سراسر کشور که در این کمک رسانی مردمی اعلام آمادگی کرده اند، افزود: این اداره کل با تمام توان آماده خدمت رسانی به مردم عزیز است؛ همچنین شایان ذکر است خدمات صدور معرفی نامه بیمارستانی برای افراد فاقد دفترچه بیمه و صدور دفترچه بیمه برای اتباع خارجی که در لیست اتباع قرار دارند، نیز از طریق این اداره کل در دست اقدام قرار گرفته است.