صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

استارت آپ محتوایار

محتوایار تیمی فعال در زمینه تولید و توزیع محتوا با آرمان ایجاد برند رسانه‌ای اختصاصی برای مجموعه‌های فعال در حوزه‌های گوناگون است. ما با استفاده از تولید محتوای اختصاصی مرتبط با مجموعه شما ...
نام استارتاپ: محتوایار
وب سایت: MohtavaYar.com
سال تاسیس: ۱۳۹۴
موضوع: تولید و توزیع محتوا
نام صاحب استارتاپ: محسن الهامیان – سجاد مزیدی
 
توضیح بیشتر:
محتوایار تیمی فعال در زمینه تولید و توزیع محتوا با آرمان ایجاد برند رسانه‌ای اختصاصی برای مجموعه‌های فعال در حوزه‌های گوناگون است. ما با استفاده از تولید محتوای اختصاصی مرتبط با مجموعه شما و توزیع آن در شبکه‌های توزیع متفاوتی همچون نشریه اختصاصی شما، سایت شما، اپ اندروید شما و شبکه‌های اجتماعی شما (حداقل ۵ شبکه از جمله تلگرام، توییتر، اینستاگرام، فیس‌بوک، لینکداین و …) اقدام به ایجاد برند رسانه‌ای اختصاصی می‌کنیم. در این حالت مجموعه شما در شبکه وسیعی شامل حداقل ۱۰ بازوی توزیع محتوا به جذب مخاطب و تعامل و ارتباط با آنان می‌پردازد.
ویژگی برتر ما نسبت به دیگر تیم‌های تولید محتوا، تمرکز و حساسیت در مورد توزیع محتوا و همچنین پیگیری بازخوردها و آمارها برای بهبود برنامه فعالیت محتوایی و رسانه‌ای هر مجموعه است. ما با بررسی مجموعه شما، از طریق ارائه یک پیش‌برنامه فعالیت محتوایی و رسانه‌ای در مورد مجموعه شما، پیش از شروع کار، با اعداد و ارقام مشخص، میزان بازخوردهایی در هر کدام از کانالهای توزیع که در بالا گفته شد را تضمین می‌کنیم.
ارائه پیش‌برنامه فعالیت محتوایی و رسانه‌ای برای مجموعه شما رایگان است. پس با خیال راحت با ما تماس بگیرید تا به بررسی دقیق موضوع بپردازیم.