صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

به نقل از رویترز:

یوآخیم لو قرارداد خود را با تیم ملی آلمان تمدید کرد

فدراسیون فوتبال آ‌لمان روز دوشنبه اعلام کرد که «یوآخیم لو» سرمربی تیم ملی فوتبال قرارداد خود را تا سال 2020 تمدید کرده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، این مربی 56 ساله از سال 2006 مسئولیت تیم ملی آلمان را به عهده دارد و با این تیم فاتح جام جهانی 2014 شد. آلمان ها در پنج تورنمنت مهم گذشته دستکم تا مرحله نیمه هایی صعود کردند و تحت هدایت یوآخیم لو در 141 بازی ، به 94 برد دست یافته اند.
«لو» در جام جهانی 2002 کره و ژاپن دستیار «یورگن کلینزمن» در تیم ملی فوتبال آلمان بوده است.
قرارداد قبلی یوآخیم لو تا جام جهانی 2018 روسیه بود. او با قرارداد جدید هدایت این تیم را در جام ملتهای اروپا 2020 نیز به عهده خواهد داشت.
رینهارد گریندل رئیس فدراسیون فوتبال آ‌لمان گفت: ما اهداف مشترکی داریم. می خواهیم از عنوان قهرمانی جهان در جام جهانی روسیه دفاع کنیم و در جام ملت های اروپا 2020 به قهرمانی دست یابیم.
یوآخیم لو چندی پیش گفته بود که هنوز در مورد آینده خود تصمیمی نگرفته است. با این حال وی تایید کرد که مذاکراتی با فدراسیون فوتبال آلمان قبل از جام جهانی 2018 انجام خواهد شد. او در آن سخنان، احتمال جدایی از تیم آلمان و بازگشت به یک باشگاه خارجی را رد نکرد، در عین حال نسبت به حضور در بوندس لیگا علاقه ای نشان نداد.