صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

مرکز فناوری و کسب‌ و کار با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرک کاسپین قزوین احداث شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: مرکز فناوری و کسب و کار کاسپین در شهرک صنعتی کاسپین با هزینه‌ای بیش از ۲۰ میلیارد ریال احداث شده که هم اکنون ۱۰ مشاور در این مرکز مستقر هستند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بازار کار شهرک‌های صنعتی استان قزوین، حمیدرضا خانپور در آیین بهره‌برداری از مرکز خدمات فناوری و کسب و کار کاسپین اظهار داشت: این مرکز به منظور کمک به ارتقا دانش ارائه‌دهندگان خدمات کسب و کار و فعالیت‌های تولیدی و رقابت در بازارهای جهانی و ساماندهی توانمندی‌ها و امکانات موجود در منطقه برای ایجاد پیوند بین امکانات و منابع دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، فناوری و صنعتی منطقه و توانایی واحدهای فناوری و کسب و کار راه‌اندازی شده است.
وی با اشاره به ایجاد فضای رقابتی در تامین خدمات مورد نیاز کسب و کار تولیدی افزود: افزایش توان رقابت در کسب و کار، ارائه مشاوره لازم به کارآفرینان، ایجاد و بهره‌برداری از بنگاه‌های اقتصادی جدید، ترویج و تقویت فرهنگ مشاوره، توسعه تولیدات، کارآفرینی و آموزش در واحدهای صنعتی کوچک و متوسط، احیا واحدهای راکد و نیمه فعال و همچنین کمک به جذب سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی در بخش‌های تولیدی کشور از دیگر اهداف دفاتر مشاوره این مرکز به شمار می‌رود.
خانپور تصریح کرد: شرکت‌های مشاوره‌ای در حوزه بهبود کیفیت، دانش بنیان، آموزش، فن بازار منطقه‌ای، صادرات و واردات، مالی و حسابداری را از جمله شرکت‌های مشاور مستقر در این مرکز نام برد. 
لازم به ذکر است مرکز فناوری و کسب و کار کاسپین در شهرک صنعتی کاسپین با هزینه‌ای بیش از 20 میلیارد ریال احداث شده که هم اکنون 10 مشاور در این مرکز مستقر هستند.
گفتنی‌ است راه اندازی نمایشگاه دائمی از محصولات  تولید شده در شهرک‌های صنعتی استان هم از مهم‌ترین اقدامات در این مرکز است.