صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

با حضور بخشدار مرکزی شهریار انجام شد:

تودیع و معارفه رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان شهریار

با حضور گرجی بخشدار مرکزی شهریار آئین تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی شهرستان شهریار برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز ,این مراسم با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران ، علیرضا گرجی بخشدار مرکزی شهریار و جمعی از مسئولین شهرستان و کشاوزان منطقه در سالن اجتماعات اداره جهاد کشاورزی بر گزار شد.
بنا بر این گزارش در ابتدای مراسم دو نفر از کشاورزان و تولید کنندگان ضمن تشکر از خدمات مهندس امیر آبادی به بیان دید گاه های خود برای ارتقای بیشتر کشاورزی در منطقه شهریار پرداختند.
در ادامه این مراسم؛ گرجی بخشدارمرکزی شهرستان شهریار ضمن تقدیر از خدمات ارزنده مهندس امیر آبادی و تبریک به مهندس شاکری بعنوان سرپرست جدید این اداره از خداوند منان توفیقات روز افزون برای ایشان در اداره این نهاد مهم اقتصادی را خواستار شد.
در این مراسم مهندس امیر آبادی ضمن تشریح مختصری از عملکرد خود و همکارانش طی دو سال گذشته از زحمات همکاران و کشاورزان منطقه تشکر نمود و مهندس شاکری در سخنانی، خدمت به مردم را در سایه قانون و قانون مداری بعنوان یکی از اهداف مدیریتی خود بیان کرد.
در پایان مهندس اکبر غضنفری مشاور و مدیر حوزه ریاست جهاد کشاورزی استان تهران با اهدا لوحی از خدمات مهندس امیر آبادی  تقدیر نمود و حکم سرپرستی اداره جهاد کشاورزی شهرستان شهریار را به جناب مهندس شاکری تقدیم کرد