صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیر عامل گاز گلستان:

با همکاری مشترکین عزیز و مدیریت مصرف هیچ نگرانی برای تامین گاز وجود نخواهد داشت

مهندس صفرعلی جمال لیوانی با بیان خبر فوق افزود: با انجام تمهیدات مورد نظر و اقدامات ضروری خوشبختانه هیچ نگرانی برای تامین گاز در فصل زمستان در استان گلستان وجود نخواهد داشت

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی گاز گلستان، مهندس صفرعلی جمال لیوانی با  بیان خبر فوق افزود:با انجام تمهیدات مورد نظر و اقدامات ضروری خوشبختانه هیچ نگرانی برای تامین گاز در فصل زمستان در استان گلستان وجود نخواهد داشت.
وی ضمن توصیه به صرفه جوئی و درست مصرف کردن گاز طبیعی گفت:استفاده از پنجره دو جداره ،پوشیدن لباس مناسب در منزل، کنترل دمای منزل بین 18 تا 21درجه سانتیگراد عدم استفاده از شومینه و بکارگیری وسائل گازسوز استاندارد را ضروری دانست.
جمال لیوانی افزود:درحال حاضر تعداد خانوار مصرف کننده گازاستان حدود 515 هزار و 117 هستند که جمعیتی معادل یک میلیون و 800 هزار  و 860 نفر را تحت پوشش قرار داده است.
وی در ادامه گفت:درحال حاضر 29 شهر و 782 روستا  و 514  واحد صنعتی عمده استان را از نعمت گاز بهره مند کردیم،ضمن اینکه 59  پروژه گازرسانی روستایی نیز در دست اجرا می باشد.
مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان درخاتمه اذعان داشت:امیدواریم مردم شریف استان همچون سنوات گذشته ضمن رعایت نکات ایمنی درمصرف گازنهایت صرفه جویی را داشته باشند تا خادمین شما در این شرکت بدون هیچ نگرانی بتوانند سوخت زمستان شما عزیزان را بطور مستمر تامین نموده و از این موهبت الهی بهرمند شوید و فصل سرما را بخوبی سپری نمائید.