صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

«کسب‌وکار» از موفقیت سایت ایرانی عضو اتحادیه جهانی سایت‌های خرید گروهی گزارش می‌دهد

تجربه لذت و هیجان با تخفیف گروهی

شاید همگی ما این روزها علاقه‌مند باشیم که با نشستن پشت میزکار خود یا لپ‌تاپ‌مان در منزل بتوانیم خریدهای خود را انجام دهیم و از هدر رفتن وقت خود جلوگیری کنیم.

شایلی قرایی

شاید همگی ما این روزها علاقه‌مند باشیم که با نشستن پشت میزکار خود یا لپ‌تاپ‌مان در منزل بتوانیم خریدهای خود را انجام دهیم و از هدر رفتن وقت خود جلوگیری کنیم. این کار زمانی برای ما لذت‌بخش‌تر می‌شود که بتوانیم همزمان با خرید آنلاین طعم تخفیف را نیز بدون چانه‌زنی بچشیم. همگی ما دوست داریم همیشه کالاها را ارزان‌تر از قیمت فروش بخریم.
  برای اینکار فقط کافی است استارتاپ‌های تخفیف را بشناسیم. نت‌برگ از موفق‌ترین سایت‌های تخفیف گروهی ایرانی است. روش کار سایت نت‌برگ به این صورت است که با مذاکره و شراکت با کسب‌وکار‌های ترازاول در سطح شهر و استفاده از قدرت خرید گروهی به‌طور روزانه پیشنهادهای جالب و جذابی از کالاها و خدمات مختلف با تخفیف‌های ۴۰ تا ۹۰ درصدی را روی وب‌سایت خود قرار می‌دهد.
آشنایی با موسس استارتاپ با طعم تخفیف
علیرضا صادقیان، متولد ۱۳۶۴ و فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی صنایع از دانشگاه علم صنعت ایران و کارشناسی ارشد رشته MBA از دانشگاه کلمبیا در آمریکاست.
صادقیان موسس و صاحب برند اینترنتی نت برگ است. به گفته خودش زمانی که در دانشگاه کلمبیا مشغول تحصیل بوده یکی از دوستانش سایت گروپان (خرید گروهی) که در دنیا بسیار موفق است را معرفی کرده است. در آن زمان هیچ سایتی به این روش در ایران نبوده و کسی این  ایده را اجرا نکرده بود.
با پیشنهاد همکاری آنها به فکر اجرا و پیگیری موضوع افتادیم و شروع به بررسی کردیم. با پسرعموی خودم تصمیم گرفتیم شروع به کار کنیم که در حال حاضر و با گذشت سالیان بسیار همچنان هم شریک هستیم. من درسم در دانشگاه کلمبیا تمام نشده بود ولی به ایران آمدم و طی چند هفته تیمی به همراه ۵ نفر از دوستان و همکاران قدیمی تشکیل دادیم و حدود یک سال درباره طراحی سایت، اسم سایت و روش‌های کار تحقیق کردیم. بالاخره این اتفاقات در سال 1390 نتیجه داد و نت‌برگ متولد شد.
خود شما حتما می‌توانید مشاهده کنید که در حال حاضر این سایت جزو برترین سایت‌های تجارت الکترونیک ایران است. ما نماد اعتماد ملی را داریم و نت‌برگ تنها سایت ایرانی است که عضو اتحادیه جهانی سایت‌های خرید گروهی است.
تجربه اعضای سایت تخفیف نت‌برگ
آزیتا که یکی از مشتریان همیشگی سایت نت‌برگ است، به «کسب‌وکار» می‌گوید: امیدوارم زمینه رشد و توسعه کسب‌وکارهایی با این شکل در کشور فراهم شود تا همه ما بتوانیم از مزایا و تخفیفات این سایت‌ها استفاده کنیم.
برای من به‌شخصه خیلی لذت‌بخش هست که پیشرفت یک ایرانی را می‌بینم. برای موسس و کارکنان این سایت آرزوی موفقیت بیشتر دارم و پیشنهاد می‌کنم با قدرت به کارشون ادامه دهند.
آزیتا ادامه داد: چند شب پیش از نت برگ تخفیف غذا و رستوران لیگوریا با منوی باز با 48درصد تخفیف و پرداخت تنها 9,880 تومان به‌جای 19,000 تومان استفاده کردیم؛ بسیار عالی بود. بیف استراگانوف، قارچ سوخاری و پیتزا استیک حرف نداشت؛ فوق‌العاده بود. تست این رستوران رو به همه توصیه می‌کنم. اما پاستای پنه با گوشت گوساله چندان جالب نبود. پرسنل خوش برخوردی داشتند که بسیار محترمانه رفتار می‌کردند. محیط تمیز، شیک و خوبی داشت، موسیقی هم دلچسب بود؛ مرسی نت‌برگ.
هادی از دیگرمشتریان دائمی سایت نت‌برگ نیز در گفتگو با «کسب‌وکار» گفت: من تقریبا همیشه از این سایت دیدن می‌کنم و به همین دلیل ار مزایای این سایت مطلع هستم.
با اپلیکیشن نت‌‌برگ تمام پیشنهادات و تخفیف‌های فوق‌العاده شهر خود را هر کجا به همراه دارید و تخفیف‌های مورد علاقه خود را به‌راحتی پیدا می‌کنید. شب گذشته به همراه دوستانم از لیزرتگ باشگاه پرواز با 60 درصد تخفیف و پرداخت تنها 6,000 تومان به‌جای 15,000 تومان استفاده کردیم. درست است شاید نتوانیم از تمام امکانات تفریحی مکان مورد نظراستفاده کنیم اما به اندازه پولی که پرداخت می‌کنیم، لذت می‌بریم. ما وقتی به باشگاه پرواز رسیدیم نیم ساعت از وقت مقرر گذشته بود یعنی ما نیم ساعت دیرتر رسیدیم ولی برخورد پرسنل خیلی خوب بود و لحظات خوبی رو داشتیم. به نظر من که عالی بود؛ مرسی نت‌برگ.