صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرعامل بانک سپه

چقازردی: اولین کارت اعتباری بانک سپه را به خانواده شهداء اهدا کردیم

مدیرعامل بانک سپه با تبریک هفته دفاع مقدس در جمع بسیجیان گفت: وظیفه ما خدمت رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران دفاع مقدس است، لذا اولین کارت اعتباری بانک را به پاس این منزلت به خانواده شهدا تقدیم کردیم.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اخبار بانک، مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، دکتر پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، مدیران، روسای ادارات و سایر همکاران بسیجی در سالن آمفی تاتر ساختمان نگین برگزار شد.
وی گفت: این مراسم به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای بانک سپه و همچنین تشریح نقش امام راحل (ره) در هدایت و راهبری انقلاب و نشر ارزش های اسلامی و انتقال فرهنگ دفاع مقدس برگزار شده است.
مدیرعامل بانک سپه با اشاره به اینکه این بانک در تمامی عرصه های اقتصادی حضوری پررنگ دارد گفت: همکاران عزیز ما برای ارائه خدمات بانکی دوش به دوش رزمندگان حضور پر رنگی در جبهه ها داشتند و در این راه تعدادی از آنان به درجه رفیع شهادت نائل آمده و تعدادی نیز جزو شهدای زنده بانک و جانبازان هستند.
چقازردی با بیان اینکه، اولین کارت اعتباری بانک سپه که ماحصل تلاش تمامی همکاران است برای همسر شهید اسماعیلی (شهید حادثه منا) صادر شد، گفت: خون شهدا پشتوانه نظام است و باید روحیه بسیجی در بانک تقویت شود.