صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

در مراسم جشن خانه موسیقی صورت گرفت

تقدیر از هنرمندان پیشکسوت رشته های مختلف موسیقی

مراسم جشن هفدهمین سالگرد تاسیس خانه موسیقی شب گذشته برگزار شد و از چهره های پیشکسوت موسیقی ایران تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایت خانه موسیقی، در مراسم جشن هفدهمین سالگرد تاسیس خانه موسیقی  که شب گذشته(10 مهرماه)برگزار شد از چند هنرمند پیشکسوت عرصه موسیقی تجلیل و تقدیر بعمل آمد.
در این مراسم که شب گذشته در تالار وحدت برگزار شد، کلیپ کوتاهی درباره هریک از هنرمندان پیشکسوت پخش شد و در ادامه این هنرمندان روی صحنه حاضر شدند و با اهدای لوح تقدیر و تندیس خانه موسیقی از آنان تجلیل شد.
در این بخش از هفت چهره هنری لوریس چکناوریان(آهنگساز و رهبر ارکستر)، میلاد کیایی(آهنگساز، نوازنده و مدرس سنتور)، فرمان مرادی(سازنده سازهای تار، سه تار، تنبور)، سیاوش ظهیرالدینی(نوازنده ویولن)، آذین موحد(نوزانده فلوت و استاد دانشگاه موسیقی)، سوسن بخشایش(صدابردار موسیقی)، سیدعباس سجادی( پژوهشگر موسیقی و شاعر) تجلیل شد.
همچنین در بخش نواحی جشن  هفدهمین سالگرد تاسیس خانه موسیقی هم از حسین طیبی(مازندران)، عثمان کیمنه ای معروف به هورامی(کردستان) تجلیل شد، همچنین در بخش استعدادهای جوان موسیقی نواحی از  احسان عبدی پور(لرستان) و علی اسدی(مسجد سلیمان) تقدیر بعمل آمد.