صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان هرمزگان

ساخت 105 کیلومتر راه روستایی در هرمزگان طی یک ماهه‌ اخیر

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان از ساخت 105 کیلومتر راه روستایی در استان هرمزگان طی یک ماهه اخیر خبر داد و گفت: با روحیه جهادی می‌توان محرومیت‌های هرمزگان در این زمینه را برطرف کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان هرمزگان ،غلامحسین شیری ظهر امروز در یک نشست خبری اظهار کرد: به منظور بهبود وضعیت تابلوهای جاده‌ای در سراسر هرمزگان 10 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است تا مشکلات ناشی از کمبود تابلوها و یا نبود آنها در سطح جاده‌ها رفع شود.
وی افزود: در سراسر استان هرمزگان بالغ بر 2 هزار و 127 کیلومتر راه روستایی نیاز است که عزم جدی برای تأمین آن آغاز شده و مصمم هستیم تا در یک حرکت جهادی نسبت به تأمین بخش قابل توجهی از آن با استفاده از ظرفیت‌های منطقه‌ای اقدام کنیم.
مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با بیان اینکه برای نخستین‌بار اجرای طرح‌های راه روستایی بر اساس خوشه‌بندی مشخصی بر حسب تعداد روستاها و جمعیت مناطق روستایی تقسیم‌بندی شده است، خاطرنشان کرد: نسبت مناسبی از اعتبارات حوزه راه روستایی را میان شهرستان‌های مختلف استان تقسیم کرده‌ایم تا این روند به طور متوازن در کل هرمزگان پیگیری و اجرا شود.
شیری ادامه داد: پیگیری برای تکمیل قطعات باقی‌مانده از محور بندرعباس – عسلویه با جدیت ادامه دارد و با تدابیر صورت گرفته از سوی وزارت راه و شهرسازی، مطالبات باقی‌مانده پیمانکاران فعال این پروژه در حال پرداخت است و بزودی عملیات اجرایی برای ساخت 80 کیلومتر باقی‌مانده آغاز خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با بیان شکسته‌ شدن رکورد انجام راه روستایی در طول یک ماه اخیر در این استان، گفت: 105 کیلومتر راه روستایی طی 30 روزه اخیر در هرمزگان ساخته شده است.