صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

محمود امانی‌بنی خبر داد:

برقراری پرواز از بندرعباس به جاسک و ابوموسی با راه اندازی ایرتاکسی

ایرتاکسی(تاکسی هوایی) از نوع هواپیمای یاک ۱۲ بوده و ظرفیت حدود ۱۵ مسافر را دارد و در حال حاضر با برنامه‌ریزی‌های انجام شده روزانه یک سفر به جاسک و یک سفر به ابوموسی به صورت رفت و برگشت دارد.

با افتتاح ایرتاکسی در استان هرمزگان مسیر پروازی جاسک–بندرعباس و ابوموسی-بندرعباس راه‌اندازی و به این ترتیب آرزوی دیرینه مردم شرق این استان‌ پس از سال‌ها محقق شد.
محمود امانی‌بنی مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان با قدردانی از تلاش‌های شرکت پویا ایر و با اعلام اینکه ایرتاکسی با همکاری شرکت هواپیمایی پویا و در مسیر پروازی جاسک–بندرعباس و ابوموسی-بندرعباس راه‌اندازی شد. گفت:از ابتدای امثال افزایش پروازها به شکل گسترده‌یی در دستور کار قرار گرفت و پرواز جاسک یکی از اولویت‌های ما در این طرح بود٬ امروز تحقق یافت و ما با افتخار آن را تقدیم مردم شریف استان می‌کنیم .
مرتضی دهقان مدیر دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها٬ شرکت‌ها و موسسات هوانوردی نیز با تاکید بر اهمیت برقراری پرواز جاسک افزود: در حوزه سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص انجام این پرواز تلاش ویژه‌یی صورت گرفت که ان‌شاءاله با انجام این پرواز قطعا در مسیر رشد و توسعه منطقه تاثیرگذار خواهد بود.
کاپیتان محمد محمدی بخش، مدیرعامل شرکت پویا نیز با تاکید بر جهادی بودن این اتفاق افزود: برای مجموعه شرکت هواپیمایی پویا ایر افتخاریست که در راه تحقق یکی از منویات مقام معظم رهبری گام برداشته‌ است و قطعا تمام توان خود را معطوف خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف خواهیم کرد
به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی، ایرتاکسی(تاکسی هوایی) از نوع هواپیمای یاک ۱۲ بوده و ظرفیت حدود ۱۵ مسافر را دارد و در حال حاضر با برنامه‌ریزی‌های انجام شده روزانه یک سفر به جاسک و یک سفر به ابوموسی به صورت رفت و برگشت دارد.