صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مصطفی خرامان

«جناب قورباغه» در راه کتاب‌فروشی‌ها

«جناب قورباغه» جدیدترین اثر مصطفی خرامان برای کودکان به مرحله انتشار رسید.
 به نقل از روابط عمومی کتاب‌های طوطی، انتشارات فاطمی به زودی جدیدترین آثار خود در حوزه کودک و نوجوان را به انتشار می‌رساند. این انتشارات از چندی قبل از آغاز به کار «کتاب‌های طوطی» خبر داده بود. در همین راستا قرار است تا چندی دیگر این واحد آثاری را در حوزه تالیف و ترجمه در اختیار کودکان و نوجوانان قرار دهد.
بر اساس این خبر، «کتاب‌های طوطی» که با هدف انتشار آثاری داستانی و  قابل فهم برای تمام کودکان دنیا شکل گرفته است اعلام کرده در بخش ترجمه نیز پایبند به حقوق کپی‌رایت بوده و به زودی کتاب‌هایی از کشورهای مختلف را به چاپ خواهد رساند.
در اولین گام و در بخش کتاب‌های تالیفی به زودی کتاب «جناب قورباغه» نوشته مصطفی خرامان به انتشار خواهد رسید. تصویرگری این کتاب نیز برعهده سارا خرامان بوده است.
«جناب قورباغه» داستانی ساده و قابل فهم برای کودکان است که با کمک تصاویر خود مسائلی همچون دوستی را آموزش می‌دهد. کودکان با مطالعه این کتاب می‌آموزند که برای نبرد با مشکلات نباید از راه‌های غیرمتعارف استفاده کرد، از طرفی تلاش حیوانات جنگل برای رهایی جناب قورباغه از تنهایی و کمک به او بیانگر دیگر مفاهیمی است که این اثر ادبی آموزش آن را ساده‌تر کرده است.
این کتاب تمام‌رنگی است و 16 صفحه دارد.