صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

شهردار منطقه 12 تهران

اجرای 50 شب جشنواره محله امید در قلب آسیب خیز هرندی

شهردار منطقه 12 تهران از اجرای 50 شب جشنواره «محله امید» در چهارراه صابون پزخونه ؛ محور آسیب های اجتماعی محله هرندی خبرداد.
عابد ملکی افزود: هفتمین جشنواره محله امید در محله شهید هرندی از ولادت امام رضا (ع) آغاز و به مدت 50 شب تا شب اول محرم ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به ویژگی های این جشنواره بیان کرد: نخستین ویژگی این جشنواره برگزاری آن در چهارراه صابون پزخونه به عنوان یکی از نقاط آسیب خیز محله هرندی است و دومین ویژگی این جشنواره برگزاری و اداره آن توسط مدیریت این محله است.
شهردار منطقه 12 ادامه داد: جشنواره امید در دو بخش فعالیت غرفه ها و برنامه سینما تابستانه برگزار و در حاشیه این جشنواره غرفه های تفریحی ،  سرگرمی و آموزشی با محوریت کودکان فعالیت می کنند که مورد استقبال خانواده ها قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه از ساعت 9 شب برنامه سینما تابستانه در محله هرندی برگزار می شود ، یادآور شد: مشخصات مربوط به فیلم هایی که قرار است به صورت هفتگی در این سینما به نمایش گذاشته شود، در آغاز هر هفته به اطلاع شهروندان محله هرندی میرسد تا بتوانند فیلم های مورد علاقه خود را انتخاب کنند.
عابد ملکی با بیان اینکه در نظر داریم تا از امکانات ایجاد شده در محله حداکثر استفاده را برای حضور خانواده ها در این برنامه داشته باشیم ؛ تاکید کرد: به همین دلیل طبق برنامه ریزی های انجام شده برنامه خندوانه را از طریق سینما تابستانه برای مردم پخش می کنیم تا خانواده ها دور هم از این برنامه استفاده کنند.
بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 12 تهران، وی با اشاره به اینکه از گروه های فرهنگی و مجریان مختلفی در 50 شب جشنواره محله امیدا استفاده می شود، گفت: تلاش ما بر این است تا از ظرفیت های محلی در این برنامه استفاده کنیم و مدیریت این جشنواره نیز برعهده مدیر محله هرندی قرار داده شده است. به گفته شهردار منطقه 12 تهران ؛ این برنامه با هدف ارائه خدمات به شهروندان محله هرندی بوده و به دنبال جلب مخاطب از محله های دیگر نبودیم.
وی تاکید کرد: با توجه به استقبال ساکنان محله هرندی از جشنواره محله امید ظرفیت 700 تا هزار نفری را برای استفاده شهروندان از این برنامه در نظر گرفته ایم.