چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

روزنامه فرانسوی «اکیپ»:

یوونتوس در آستانه خرید ۳۴ میلیون یورویی ماتویدی

یوونتوس برای پرکردن جای خالی پوگبا در آستانه به خدمت گرفتن هافبک فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن است.
بلز ماتویدی که پس از روی کار آمدن اونای اِمری به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن جایگاهش در ترکیب اصلی این تیم تضمین شده به‌نظر نمی‌رسد، مورد توجه باشگاه یوونتوس قرار دارد و به ادعای یک رسانه مطرح فرانسوی او به‌زودی پارک‌دوپرنس را ترک خواهد کرد.
روزنامه فرانسوی «اکیپ» فرانسه در شماره امروز خود (چهارشنبه) خبر داد، یوونتوس تا به‌خدمت گرفتن بلز ماتویدی که او را جانشین مناسبی برای پل پوگبا می‌داند، فاصله چندانی ندارد. این روزنامه خبر داد که مذاکرات بین یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن پیشرفت خوبی داشته و طرفین تا رسیدن به توافق نهایی فاصله زیادی ندارند.
«اکیپ» مدعی شد که این انتقال در ازای 30 میلیون یورو عملی خواهد شد و با چهار میلیون یورویی هم که برای پاداش‌های احتمالی در نظر گرفته شده است، این انتقال ارزشی 34 میلیون یورویی پیدا خواهد کرد. گفته شده که ماتویدی با قراردادی چهار ساله راهی تورین می‌شود.
اگر این انتقال عملی شود، مینو رایولا، مدیر برنامه‌های این هافبک 29 ساله که در این تابستان زلاتان ابراهیموویچ، پل پوگبا و هنریک مخیتاریان را به منچستریونایتد منقل کرد، یک کمیسون خوب دیگر دریافت خواهد کرد.
یوونتوس با وجود از  دست دادن بازیکنی همچون پل پوگبا در این تابستان، بازیکنانی نظیر میرالم پیانیچ، دنی آلوز و گونزالو ایگواین را به خدمت گرفته است.