صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

پیکه:

بارسلونا با اختلاف بهترین تیم باشگاهی فوتبال اسپانیاست

مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا، آبی‌و‌آناری‌ها را بهترین تیم در فوتبال باشگاهی اسپانیا می‌داند.
نشریه مارکای اسپانیا با جرارد پیکه، مدافع میانی ملی‌پوش تیم فوتبال بارسلونا مصاحبه‌ای اختصاصی انجام داده است و در این مصاحبه، پیکه از کاتالان‌ها به‌عنوان بهترین تیم باشگاهی در اسپانیا یاد کرده است.
پیکه در پاسخ به این سؤال خبرنگار نشریه مارکا که آیا امسال بارسلونا فتح لیگ قهرمانان اروپا را به‌عنوان یکی از اهدافش در نظر گرفته است، گفت: هدف ما کسب همه جام‌هاست. شکی نیست که لیگ قهرمانان تورنمنت بسیار مهمی است، چون با پرستیژترین جام است، اما ما دو سال پیاپی است که داریم دوگانه قهرمانی لالیگا و کوپا دل‌ری را هم می‌بریم. این یک نکته بسیار مهم است، چون با اقتدار نشان داده‌ایم که با اختلاف بهترین تیم باشگاهی اسپانیا هستیم. کسب دو دوگانه قهرمانی متوالی کاری بود که از سال‌ها پیش تیمی موفق به انجام آن نشده بود. این دوبل قهرمانی متوالی نشان داد که شکست دادن‌ ما نسبت به سایر تیم‌‌ها با اختلاف کار بسیار سخت‌تری است.
پیکه درباره انتصاب خولن لوپتگی به‌عنوان جانشین ویسنته دل‌بوسکه، سرمربی پیشین تیم ملی اسپانیا هم عنوان کرد: لوپتگی یک سرمربی جوان است که با خودش ایده‌های جدید فراوانی به تیم ما می‌آورد. من با او حرف زده‌ام. احساسی که از ورود لوپتگی به تیم شکل گرفته مثبت بوده است، چون او طرفدار فوتبال زیباست. لوپتگی موافق سبک بازی مبتنی بر حفظ توپ است و پرس حریف از خط حمله. علاوه بر این ما تیمی داریم که سطحش بسیار بالاست. بعد از اولین حضورمان در اردوی تیم ملی به همراه لوپتگی درک بهتری از چیزهایی که او می‌خواهد، خواهیم داشت.