صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه

تکذیب تغییر تعرفه‌های اپراتور سوم موبایل

مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه گفت: افزایش تعرفه در رایتل صورت نمی‌گیرد.
سیدمجید صدری در حاشیه سفر وزیر ارتباطات به شهرستان محلات در جمع خبرنگاران گفت: در دولت تدبیر و امید طی سه سال گذشته به منظور  ارائه سرویس بهتر به شهروندان تلاش گسترده‌ای در حوزه توسعه پوشش شهری انجام شده و تا به حال بیش از ۴۵۰ شهر تحت پوشش خدمات رایتل قرار گرفته‌اند که تا پایان سال این تعداد به بیش از ۵۵۰ شهر می‌رسد.
 صدری مهمترین برنامه‌های شش ماهه دوم سال جاری را گسترش و توسعه شبکه LTE عنوان کرد و افزود: گسترش و توسعه شبکه LTE  نسل چهار که مجوز آن در سال گذشته صادر شده و تحت پوشش قرار دادن شهرهایی که از خدمات رایتل محروم هستند، از جمله مهمترین برنامه‌های شرکت رایتل تا پایان سال ۱۳۹۵ است که در دستور کار قرار گرفته است.
 مدیرعامل رایتل خاطرنشان کرد: رایتل علیرغم برخورداری از مجوز، از نسل دوم ارتباطات بی‌بهره است، زیرا شبکه رایتل یک شبکه یکپارچه ۳G است. سال گذشته LTE نسل چهارم رایتل در ۱۵ شهر شروع به سرویس‌دهی کرد و این تعداد تا پایان سال به حدود ۳۰ شهر افزایش می‌یابد.
 وی اظهار کرد: روند توسعه‌ای رایتل متوقف نخواهد شد و طبق تعهد داده شده به سازمان تنظیم مقررات ارتباطات طرح توسعه رایتل هر ساله اجرایی خواهد شد.
 صدری با تکذیب تغییر تعرفه‌های رایتل گفت: افزایش تعرفه در رایتل صورت نمی‌گیرد و هم‌اکنون اینترنت نسل سه و چهار رایتل با قیمت یکسان ارائه می‌شود و تلاش شده بالاترین کیفیت و بهترین خدمات به شهروندان کشور ارائه شود.