صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مسئولان ستاد مرکزی راهیان نور

مسئولان ستاد مرکزی راهیان نور با جمعی از خانواده‌های شهدای سردشت دیدار کردند

جمعی از مسئولان ستاد مرکزی راهیان نور کشور و شهرستان سردشت با جمعی از خانواده‌های شهدای روستای نیزه سردشت و خانواده‌های شهدای اخیر این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.
سرهنگ "داود پوریان" معاون فرهنگی ستاد مرکزی راهیان نور کشور "علیرضا فلاح" معاون پشتیبانی این ستاد روز همراه با جانشین و معاون فرهنگی سپاه سردشت، جانشین رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سردشت، فرمانده حوزه سپاه میرآباد سردشت و مسئول حوزه نمایندگی سپاه سردشت با خانواده‌های شهیدان خضراشک شیرین،مصطفی مددی، محمد ابوبکری، دلیر محمد رحیمی و رحمت دادوند که طی یک سال گذشته در درگیری با اشرار و گروهک‌های ضدانقلاب به شهادت رسیدند، دیدار و گفت‌وگو کردند.
همچنین این مسئولان با خانواده‌های شهیدان محمد شمسی فرزند کاک الله، کامل و محمد شمسی فرزند عمر، کریم محمودزاده، ابراهیم نیکنام، عزیز شمسی، عبدالله شمسی، احمد شمسی، محمد شمسی فرزند حسن، حسین احمدی، رحمان شمسی فرزند علی، رحمان شمسی فرزند محمود، رسول احمدی، عمر احمدی و خضر احمدی در روستای نیزه دیدار و گفت‌وگو کردند و با اهدای لوح سپاسی از صبوری این خانواده‌های مجاهد تجلیل کردند.
روستای نیزه در 35 کیلومتری شمال شهر سردشت و در حاشیه جاده سردشت به پیرانشهر واقع است. این روستای کم جمعیت از سال‌های نخست انقلاب تاکنون 25 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. این روستا 200 بسیجی، 9 آزاده و هشت جانباز دارد.
خانواده‌های شهدا ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولان در منازلشان، آرزو و خواسته‌ی خود را دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح کردند و گفتند: اینکه یک پاسدار به منزل ما بیاید و درب خانه‌ی ما را به صدا دربیاورد ارزشمند است.