صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

محمدرضا پاکدامن

شهدا الگوی مقابله با تهدید دشمن هستند

مدیرکل بیناد شهید وامور ایثارگران استان هرمزگان با خانواده‌های شهدا وجانبازان این استان دیدار کرد.
محمدرضا پاکدامن در دیدار و دلجویی از برخی خانواده‌های شهدای شهرستان میناب افزود : باید با معرفی شهدا، آرمان‌ها و نگرش آنان به جهان، تبیین جهان بینی آنان و همچنین معرفی و قدردانی از خانواده‌های شهیدان مقابل تهدید دشمن ایستادگی کرد.
وی ضمن دعوت از همه مسئولان برای سرکشی از خانواده‌های شهدا ، ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا تجدید میثاق با مادران و پدرانی است که روزی فرزندان خود را با رضایت کامل و برای حفظ همه جنبه‌های امنیت کشور، رهسپار جبهه های دفاع مقدس کردند.
مدیرکل بیناد شهید وامور ایثارگران هرمزگان با اشاره به اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا انرژی بسیاری به مسئولان برای انجام وظایف خود می‌دهد، اضافه کرد : به عنوان مسئولان جامعه خود را در برابر ایثار ، مقاومت و شهامت خانواده‌های شهدا که ارزشمندترین عزیزانشان را برای حفظ آرمان‌های اسلامی تقدیم کردند شرمنده می‌دانیم.
وی به همراه جمعی از مسئولان شهرستان میناب با والدین شهید محمد شاکری،مادر شهید علیرضا روشنا،همسر و فرزند شهید حسن خاکساری،مادر شهید ابراهیم عیدزاده،والدین شهید عیسی کریمی،همسر و فرزند شهید علی ذاکری، جانباز 45 درصد حسن عاشوری،جانباز 25 درصد سلیمان عاشوری،جانباز 30 درصد محمد عاشوری،والدین شهید علی رنجبری،آزاده حسن صادقی،جانباز 30 درصداسحق کریمی،جانباز 40 درصد حسین دژبهرام و جانباز 30 درصد درویش معصومی دیدار کرد.
استان هرمزگان 1260شهید و 2500 جانبازبالای 25 درصد تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.