صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

تشییع شهدا

تشییع شهدا سبب تقویت بنیه دفاعی و شهادت‌طلبی در جوانان می‌شود

حضور و تشییع شهدا سبب تقویت بنیه دفاعی، توان رزمی، آمادگی معنوی، انگیزه و روحیه سلحشوری و شهادت طلبی در جوانان ما می‌شود.
 منطقه گیلان، امیر دریادار تورج حسنی‌مقدم، فرمانده‌ آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نیروی دریایی ارتش در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در بندرانزلی، اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم از پیروان ائمه اطهار و معصومین  (ع) و همچنین استمراردهنده راه شهدای بزرگوار باشیم، شهدایی که با منزلت و شرف و شهامت مردانه در مقابل دشمن ایستادند و ایستاده شهید شدند و در واقع این جزء سجایای زندگی ماست.
وی افزود: بسیار خوشحالیم که امروز میزبان شهید گمنام هستیم؛ شهید بزرگواری که با مجاهدت و فداکاری‌های خود باعث سربلندی کشور عزیز ما ایران در مجامع بین‌المللی و منطقه‌ای شد.
دریادار حسنی‌مقدم گفت:شهدا بنا بر فرمایش امام خمینی(ره)، در برابر ظالمان و استکبار جهانی که ذات سلطه گری و جنگ افروزی دارند و دائم دنبال این هستند که به نظام و انقلاب اسلامی ضربه بزند، ایستادگی و مقاومت کردند.
دریادار حسنی‌مقدم با بیان اینکه ما به عنوان یک ارتشی که نقش بازوی نیرومند نیروهای مسلح را داریم و هویت ما بنیه دفاعی است،افزود: دفاع از انقلاب و کشور حول محور ولایت فقیه یک وظیفه ملی است. حضور و تشییع شهدا سبب تقویت بنیه دفاعی، توان رزمی، آمادگی معنوی، انگیزه و روحیه سلحشوری و شهادت طلبی در جوانان ما می‌شود و به واسطه انوار نورانی ارواح طیبه شهدا، در واقع ما می‌توانیم نیرو و قوت بگیریم که این امر در جوانان تاثیر خواهد داشت.