صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر گردشگری:

بسیاری از مشکلات مسافران به دلیل مراجعه به دفاتر غیر مجاز است

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر گردشگری با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات مسافران به دلیل مراجعه به دفاتر غیر مجاز است، گفت: مردم دفاتر غیر مجاز گردشگری را به سازمان میراث فرهنگی معرفی کنند.
امیرپویان رفیعی - دبیر و عضو هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر گردشگری از مردم خواست در مواجهه با دفاتر غیر مجاز گردشگری، مسئله را به این انجمن یا سازمان میراث فرهنگی گزارش دهند تا در جهت پلمپ آن اقدام شود.
رفیعی با اشاره به برخی مشکلات و تخطی‌ها در دفاتر گردشگری گفت: سیر دریافت مجوز خیلی راحت نیست که مدیران بخواهند از وعده‌ها سر باز زنند.
وی ادامه داد: چنانچه قراردادهایی که سازمان میراث فرهنگی معرفی کرده، هر گونه کاستی در خدمات، در کمیسیون‌های فنی میراث مطرح و جرایمی بیش از هزینه واقعی در نظر گرفته می‌شود.
رفیعی در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان در هنگام بروز تخلف از حقوق مسافر دفاع کرد یا خیر در این برنامه رادیویی گفت: بسیاری از مشکلات ناظر بر مراجعه به دفاتر غیر مجاز است و درخواست می‌کنم مردم قبل از دریافت هرگونه خدمات به لیست سازمان میراث فرهنگی مراجعه کنند.
وی بار دیگر بر مجاز بودن دفاتر و بررسی از سوی مردم تاکید کرد و افزود: درخواست می‌کنم مردم این گونه دفاتر را به سازمان میراث فرهنگی یا انجمن معرفی کنند تا نسبت به پلمپ این دفاتر اقدام کنیم.