صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرعامل شرکت نیروی برق استان تهران:

وجود 7 هزار انشعاب غیرمجاز در مرتضی گرد

مدیرعامل شرکت نیروی برق استان تهران گفت : در روستای مرتضی گرد 7 هزار انشعاب غیرمجاز برق وجود دارد که با وجود تمام پیگیری های نیروی برق استان تهران هنوز کار رسیدگی به آن متوقف مانده است.

سیدعلی بربند مدیرعامل شرکت  نیروی برق استان تهران در خصوص انشعابات غیرمجاز برق در محله مرتضی گرد استان تهران گفت:تا به امروز حدود ۷ هزار انشعاب غیر مجاز در این روستا شناسایی شده که این ۳ درصد از تلفات انرژی مصرفی حومه تهران را شامل می شود.
وی در ادامه افزود:پیگیر سامان دهی این انشعابات غیرمجاز هستیم از این رو موافقت های ضمنی از فرمانداری،استانداری به دست امده ولی با این حال برخی ارگانهای دیگر اجازه فعالیت را به ما نداده و کار متوقف شده است.
برند اظهار داشت:این میزان از انشعابات غیرمجاز در فصل سرما و افزایش مصرف برق سبب فشار و در نهایت سوختن ترانس های برق این منطقه می شود که در زمستان سال گذشته مشابه این اتفاقات را داشته ایم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران خاطرنشان کرد:به غیر از مرتضی گرد در مناطق دیگری از حومه تهران شاهد انشعابات غیرمجاز هستیم که در مقایسه با این روستا کمتر و قابل کنترل تر هستند.
همچنین در برخی موارد با استعلام از جهادکشاورزی به برخی از موارد حومه تهران انشعاب مجاز برق تعلق میگیرد.