صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

بازخوانی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در «چوب خط» شبکه افق

سی و یکمین قسمت برنامه «چوب خط» با موضوعاتی همچون ابعاد اقتصادی دانش بومی هسته‌ای و بازخوانی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، چهارشنبه این هفته از شبکه افق پخش می‌شود.
20 فروردین ماه روز ملی «فناوری هسته‌ای» نامگذاری شده به همین دلیل سی و یکمین برنامه «چوب خط» به ابعاد مختلف این مسئله از دید اقتصادی می‌پردازد.
تاثیرات اقتصادی بومی شدن دانش هسته‌ای در ایران بر روی حوزه‌های انرژی و پزشکی، مبحث مهمی است که در گفت‌و‌گو با دکتر خلفی معاون سازمان انرژی اتمی و رئیس پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای مطرح خواهد شد.
همچنین قرار است به یکی از اقداماتی که در حوزه فناوری هسته‌ای کشورمان بعد از برجام انجام شده یعنی تبادل اورانیوم غنی شده با کیک زرد میان ایران و روسیه نیز پرداخته شود.
علاوه بر این با توجه به نامگذاری سال 1395 از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» در بخش دیگر از برنامه این هفته سیاست‌های کلی و اصلی اقتصاد مقاومتی مورد بازخوانی قرار می‌گیرند.
علی مروی تهیه کنندگی «چوب خط» را بر عهده دارد که سی و یکمین قسمت آن به صورت زنده ساعت21:30 دقیقه چهارشنبه 18 فروردین از شبکه افق پخش می‌شود.
تکرار این برنامه را می‌توانید ساعت 15:30 دقیقه روز بعد از همین شبکه ببینید.